oleva Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Jobber med å lage meg nettsider med wordpress (med minimalt av erfaring med slikt). Når jeg setter inn simpleviewer-gallerier (uansett om det legges ut direkte fra lightroom eller med hjelp av wp-simpleviewer plugin) så vises det bare et kryss der det skulle vært bilder. Noen som har tips om hva som kan være feilen? Se her for eksempel Endret 31. mai 2009 av oleva Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du har lastet opp bildene til rett folder med rett navn? F.eks http://olevaldal.no/wordpress/images/menne..._spaghetti2.jpg Lenke til kommentar
oleva Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Ja, filen ligger i den banen du linker. Attributter er satt til 777. Å trykke på "Show image in full size" fungerer. Det samme skjer med en export fra Lightroom til Airtight Autoviewer. Det fungerer fint lokalt, men blir bare kryss når jeg legger det ut på nett, se her for eksempel. Endret 31. mai 2009 av oleva Lenke til kommentar
oleva Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Hm, slettet htaccess-filen i roten, og vips så fungerte det... Har tydeligvis sammenheng med nylig flytting av domene. Pussig. Endret 31. mai 2009 av oleva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå