theda9el2k Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei! Det som er viktig for meg når jeg skal velge spiller er først og fremst god lyd, men setter også pris på at den er litt diskret og passe inn i bilen. Den skal inn i en mercedes c220 99mod, og midtkonsollen har en slik tre-look. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken av disse spillerne jeg skal velge: Her er de jeg lurer på, med gode/dårlige ting sammenlikned med hverandre. mer info om spillerne fins på linkene Pioneer DEH-600BT Pros: -Denne har bluetooth, så jeg kan bruke den som handsfree / streaming av musikk fra mobil. -billigere enn de andre modellene jeg lurer på -er diskret i utseende cons: - bare en RCA-preout - ikke tilkobling for iPod (hvor jeg har all musikken min) Alpine CDE-9880R Pros - har tilkoblingsmuligheter for iPod - Har 3 rca utganger Cons: - Passer kanskje ikke helt inn i bilen (men syns samtidig den ser veldig pen ut) Alpine 9882RI (denne er vel stortsett det samme som den over, bortsett fra utseendet) Hva tror dere? er åpen for andre forslag enn de nevnte. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 jeg ville ikka hadd noen av dem. ingen usb utgang. blææ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 jeg ville ikka hadd noen av dem. ingen usb utgang. blææ Hva skal han med usb UTGANG da?? Denne da? http://bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1983 Eller denne: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=3777 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 jeg ville ikka hadd noen av dem. ingen usb utgang. blææ Hva skal han med usb UTGANG da?? Denne da? http://bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1983 Eller denne: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...roducts_id=3777 var det ironsik? du har jo linket til en med usb ;P nei jeg tenkte kansje på å SLIPPE å 40 plater med seg. jeg har kunn en usb penn. funker fint det. Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Han tenker vel på at det heter USB-INNGANG (pirke, pirke) Bestillte meg den første alpinen. Den tar både USB, mp3 og har direkte iPod control, så trenger sikkert ikke en eneste CD-plate fra nå av. I tillegg har den 3 rca utganger, og hvis man kjøper en adapter tar den bluetooth også! Gleder meg til den kommer Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Han tenker vel på at det heter USB-INNGANG (pirke, pirke) Bestillte meg den første alpinen. Den tar både USB, mp3 og har direkte iPod control, så trenger sikkert ikke en eneste CD-plate fra nå av. I tillegg har den 3 rca utganger, og hvis man kjøper en adapter tar den bluetooth også! Gleder meg til den kommer grattis med ny spiller da;) Vil bare informere om at cder ofte har merkbar bedre lyd en mp3. Endret 3. juni 2009 av tobbelobb Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han tenker vel på at det heter USB-INNGANG (pirke, pirke) Bestillte meg den første alpinen. Den tar både USB, mp3 og har direkte iPod control, så trenger sikkert ikke en eneste CD-plate fra nå av. I tillegg har den 3 rca utganger, og hvis man kjøper en adapter tar den bluetooth også! Gleder meg til den kommer grattis med ny spiller da;) Vil bare informere om at cder ofte har merkbar bedre lyd en mp3. hviss man brenner det som wma og ikke mp3. hviss man brenner det som mp3 er det jo det samme som å legge mp3 på en usb penn. men man kan legge wma på usb penn også Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han tenker vel på at det heter USB-INNGANG (pirke, pirke) Bestillte meg den første alpinen. Den tar både USB, mp3 og har direkte iPod control, så trenger sikkert ikke en eneste CD-plate fra nå av. I tillegg har den 3 rca utganger, og hvis man kjøper en adapter tar den bluetooth også! Gleder meg til den kommer grattis med ny spiller da;) Vil bare informere om at cder ofte har merkbar bedre lyd en mp3. hviss man brenner det som wma og ikke mp3. hviss man brenner det som mp3 er det jo det samme som å legge mp3 på en usb penn. men man kan legge wma på usb penn også kjøpe cd-er... wma er vel like dårlig som mp3, WMA uten datatap er go knall;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå