Aquageek Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ringte skolen for å få vite det. Lenke til kommentar
duperjulie Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg fikk 6=D=D=D Hvordan gikk det med dere??=) Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Gratulerer til dere over! Jeg får desverre ikke resultatene før på onsdag. Desverre glemte jeg å oppgi kilder på kjemieksamen, så får se hva som menes med at det ikke skal ha "avgjørende betydning". Alt annet gikk bra, tror jeg. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg fikk da 4. Noen lavere? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fikk 5 og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fikk 5 og er veldig fornøyd med det. Jeg og Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Gratulerer til dere over!Jeg får desverre ikke resultatene før på onsdag. Desverre glemte jeg å oppgi kilder på kjemieksamen, så får se hva som menes med at det ikke skal ha "avgjørende betydning". Alt annet gikk bra, tror jeg. Jeg glemte også å oppgi kilder, men fikk 6. Dette med kilder har jo fått større betydning etter Kunnskapsløftet, med mulighet for alle hjelpemidler osv. Kan hende jeg var heldig. Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg glemte også å oppgi kilder, men fikk 6. Dette med kilder har jo fått større betydning etter Kunnskapsløftet, med mulighet for alle hjelpemidler osv. Kan hende jeg var heldig. Kan fortelle at jeg fikk samme resultat som deg, til min overraskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå