Gjest Ikkeallemenn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=h7CwKqgYPuc Første inntrykket eg fekk av å se denne youtube filmen var artig sak, menn etter å sett den eit par ganger. Og lest alt skjønte eg at han mente blodig alvor. Folk skiller seg i hytt og gævær. Hørte det var ein stat i usa som nektet å gå ut med tall fordi statistikken var så dårlig. Sydney er full av single damer i forhold til menn. Dersom dei ikke flytter vekk fra sydney, eller flere menn kommer dit. Kommer det til å bli ein by med masse single gamle damer. Ironisk nok er Sydney kjent for å ha veldig mange homser og hmm. Holder institusjonen ekteskap på å dø ut? Var ein som postet på kvinneguiden "hvor lenge siden har du hatt sex" 1 år svarde han og han var gift. Single kan jo få meir sex enn gifte avogtil da. Noen eg kjenner har funnet kvarandre, men det er so mange som har hatt haugesvis av livspartnere. Det virker som noen ikke er villig til å slå seg til ro før dei virklig må. Eller aldri men dei held seg på sjekkemarkedet fordi, og er alltid samen med noen. Det må da samle seg ganske mye emosjonell bagasje ved å holde på sånn? Har lagt merke til posters på Kvinneguiden. Som sier eine øyeblikket at dei hater menn, er ikke avhengig av dei. Og liker å være singel. Senere posts er det: Sommer snart, kanskje er han der ute. Håper han dukker opp. Hvorfor så mye vingling? Det begynner å bli ganske mange kvinner med bagasje der ute. Og menn. Som kaster seg ut på sjekkemarkedet. Match.com i mitt område so virker det som dei fleste har barn. Og mer vil det bli. Her er ein anna youtube film som han har laget med statistikk,,,,eg meiner statistikken er so grusom ar eg er heilt rystet. Eg trur nesten ikke det er sant. Men om det er sant uff uff. http://www.youtube.com/watch?v=phSpkBhQWDc...feature=related Ja eg elsker youtube, tilbringer alt for mye tid der :o). Han som har laget dei er tydlig anti-femenist vil eg tru. Men håper han har holdt seg til fakta. Tusen takk. Håper Håper dere tar dere tid til å se dei. Legger ikke denne posten ut på kvinneguiden, der vil den nok bli slettet, siden den er ikke politisk korrekt. Håper den får bli her. Er det ikke betre å være ungkar og spelmann. Når det ikke er eit minefelt du må gjennom lenger. Men du har ei bombe på kroppen og noen andre sitter med detonatoren. Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Prøv en mer passende og fengende emnetittel (samt språk) neste gang, fikk ikke med meg hva innlegget ditt egentlig handlet om. :/ Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Litt usikker på hva poenget er selv. Er det en "infotråd", eller noe vi skal diskutere? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg forstår heller ikke poenget... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Gjesteposting er åpnet i denne kategorien slik at man kan diskutere sensitive og personlige saker anonymt. Denne tråden oppfyller ikke disse kravene, og tråden stenges. Vi ønsker diskusjon velkommen på forumet, men på riktig måte — trådstarter må gjerne diskutere dette emnet med en normal, registrert bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg