TDZGamer Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Da har jeg bestillt delene til min første i7 build og må vel lære masse ting på nytt. Det første jeg kan trenge hjelp til er valg av OS. Jeg har ikke kjøpt OS enda men har en Windows 7 nøkkel som jeg tenker å bruke. Et potensiellt problem er at jeg finner ingen windows 7 drivere til hovedkortet. Hovedkort: Asus P6T6 WS Revolution Prosessor: i7 920 RAM: 6GB (3x2GB OCZ) Grafikkort: Gigabyte 285GTX Er det noen som har erfaringer å dele med dette hovedkortet? Trenger jeg oppdatere BIOS, hvilke drivere bruker jeg til Windows 7 (vista 64 bit kanskje?). Finnes det noen "tutorials" på klokking for core i7 hadde jeg satt pris på en pekepinn der også Endret 5. juni 2009 av dirtysteel Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg kjører Windows 7 på begge mine pcer.. Windows 7 32 Bit på den bærbare og Windows 7 64 Bit på den stasjonære.. I stor grad så kan man bruke Vista drivere, enkelte programmer må riktig nok kjøres i Vista kompabilitets modus.. Windows 7 har maaange drivere inne så det skal i de fleste tilfeller ikke by på problemer. Der det finnes dedikerte Windows 7 drivere som f.eks Nvidia så bruker man selvsagt disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå