insider Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 tror ikke Prolimatech Megahalems har medfølgende vifter, så du må huske å kjøpe 2 120 mm vifter til den. Det er forøvrig en veldig god kjøler. jepp skal kjøpe med det tror jeg har noen liggende også hvis man leter litt men lurer på hvilket skjermkort jeg skal ha. 2 stk ATI Radeon HD 4890 i Crossfire eller noe annet kort i 4tusen klassen. Noen som har noe forslag ? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vent til Computex kommer med saftige ATI nyheter for å se om du blir frista først Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva med GTX 295 da? Er litt over 4000kr Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Hva med GTX 295 da?Er litt over 4000kr Blir nok Sapphire Radeon HD 4890 Toxic i Crossfire Test her som overbeviste meg: http://www.techpowerup.com/reviews/ATI/HD_4890_CrossFire også byttet fra DFI LANPARTY UT X58-T3eH8 til Asus Rampage Extreme. Noen som har noe å si om hvilket hk man skal velge ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå