archongamer Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har i et par dager slitt med at alle annonser på Finn.no ikke vil vises. Det ser kun slik ut når jeg trykker på en annonse: Testet med både Firefox og IE og samme problem begge steder, men maskina hos foreldrene mine fungerer det som normalt. Noen som har råd for hva som har skjedd? Sendt mail til Finn, men regner ikke med å få svar der før tidligst tirsdag. Lenke til kommentar
kissaen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 har samme problemet i firefox på macbooken min. Fungerer greit i safari... Lenke til kommentar
kissaen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 takk, det hjalp! noen mulighet for å fikse det? Pga liker å ha adblock på Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja, du kan mekke et filter som automatisk ser bort fra alle bilder/ol som har "finn.no" i URLen. Jeg har ikke peiling på hvordan, jeg satte meg inn i det og fikk det til på ti minutter, så glemte jeg det umiddelbart. Lenke til kommentar
kissaen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 legg inn @@|http://*finn.no* som et filter, da vil den aldri blokkere noe som har med finn.no å gjøre. Gjør allikevell at reklamene fungerer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå