Gå til innhold

hvilken xbox og HDD blir billigst?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

blir det billigst å kjøpe en arcade og 60 GB HDD, eller en pakke med HDD i? er det HDMI på alle nye xboxer? har feilprosenten gått ned? hvor finnes det liste over hva som er med i pakkene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det blir billigst å kjøpe PRO, den kåster 2tusen, mens arcade plus 60gig blir ca 2300;

ikke så stor forsel men kan spare til et spill ;) jeg kjåpte min PRO for 1899 hos gamestop!

alle xboxer i butykker har hdmi, og du bør kjøpe Jasper.

Lenke til kommentar

12,1 ampere , 150 watt det må stå på strømforsininga,

og konsolen må være produsert etter 23. oktober 2008, jo seinere jo bedre!

og serie nummer:LNNNNNN843FF ,alle bokstevene er også tall men står som bokstaver for å vise at de tre talla før to siste skal være 843!!! eller mer ;)

PS: jasper er mer stille gående og utgjør mindre varme.

men det er spørs hvor mye du gamer da, hvis du sitter 6 timer i strek så tror ikke jasper hjelper så mye heller,men det er ikke alle xboxer som har sånn feil da!(hos meg så blir ikke xboxen varm i det hele tat, men strømforsininga blir varm :hrm: )

Endret av 50rus
Lenke til kommentar
det blir billigst å kjøpe PRO, den kåster 2tusen, mens arcade plus 60gig blir ca 2300;

ikke så stor forsel men kan spare til et spill ;) jeg kjåpte min PRO for 1899 hos gamestop!

alle xboxer i butykker har hdmi, og du bør kjøpe Jasper.

Hvis du kjøper arcade til 999kr hos GameStop + 120gb HDD til 999 får du dobbelt så stor harddisk til samme pris som å kjøpe de samlet.

Lenke til kommentar

halo edition xbox, med 20gb hdd. grønn og særdeles stygg. (kan vel finnes på ebay.co.uk engang iblant.)

resident evil xbox, rød og hemma.

simpsons gul xbox, kom vel i 1000 stk. (så den kan vel bli vanskelig å få tak i.)

vet ikke om flere, men det gjør vel andre?

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...