gsn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Blir voldsomt fort støvete på rommet selv om jeg støvsuger og vasker gulv relativt ofte. Det er ett relativt lite soverom, og spesielt mye støv blir det rundt pc, skjermer og ladere. Når jeg har vinduene åpen har jeg som regel persiennene helt igjen, men det blir uansett vanvittige mengder støv her! Jeg lurer på om det finnes en eller annen frekk patent som kan suge til seg alt støvet i lufta! Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Blir voldsomt fort støvete på rommet selv om jeg støvsuger og vasker gulv relativt ofte. Det er ett relativt lite soverom, og spesielt mye støv blir det rundt pc, skjermer og ladere. Når jeg har vinduene åpen har jeg som regel persiennene helt igjen, men det blir uansett vanvittige mengder støv her! Jeg lurer på om det finnes en eller annen frekk patent som kan suge til seg alt støvet i lufta! .....luftrenser...? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Der er vi inne på noe, vell og merke en billigere løsning(student økonomi ), funker de der bra i praksis? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvor lenge er det siden tak og vegger fikk en vask da? Bare gulv er greit det, men en skikkelig vask av alle flater skader vel ikke i ny og ned. Bor du nærme vei bør du prøve å lufte under tidspunkt da trafikken forbi er minst mulig.. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Bor i Bergen sentrum, så det er igrunn trafikk hele døgnet. Kanskje ikke så mye på natten men da er det til gjengjeld så mye støy fra gaten at vinduet må være igjen. Tak og vegger har nok ikke blitt vasket på alvorlig lenge! Får sette det på agendaen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Da kjenner jeg nok til situasjonen du har, da jeg har bodd slik selv i mange år, og vinduene mot veien var KUN åpne om natten. prøv å ha vinduene åpne i en time etter du har vasket gulvet og dra fingere over så skal du se et fint lag trafikkstøv Endret 31. mai 2009 av archongamer Lenke til kommentar
gsn Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Ja det er ikke helt ideelt, spesielt ikke på dager som dette når det er over 20grader ute og jeg må være inne for å lese til eksamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå