Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Mye støv på rommet, noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Blir voldsomt fort støvete på rommet selv om jeg støvsuger og vasker gulv relativt ofte. Det er ett relativt lite soverom, og spesielt mye støv blir det rundt pc, skjermer og ladere. Når jeg har vinduene åpen har jeg som regel persiennene helt igjen, men det blir uansett vanvittige mengder støv her!

Jeg lurer på om det finnes en eller annen frekk patent som kan suge til seg alt støvet i lufta! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir voldsomt fort støvete på rommet selv om jeg støvsuger og vasker gulv relativt ofte. Det er ett relativt lite soverom, og spesielt mye støv blir det rundt pc, skjermer og ladere. Når jeg har vinduene åpen har jeg som regel persiennene helt igjen, men det blir uansett vanvittige mengder støv her!

Jeg lurer på om det finnes en eller annen frekk patent som kan suge til seg alt støvet i lufta! :p

.....luftrenser...?

Lenke til kommentar

Bor i Bergen sentrum, så det er igrunn trafikk hele døgnet. Kanskje ikke så mye på natten men da er det til gjengjeld så mye støy fra gaten at vinduet må være igjen.

Tak og vegger har nok ikke blitt vasket på alvorlig lenge! Får sette det på agendaen :p

Lenke til kommentar

Da kjenner jeg nok til situasjonen du har, da jeg har bodd slik selv i mange år, og vinduene mot veien var KUN åpne om natten.

prøv å ha vinduene åpne i en time etter du har vasket gulvet og dra fingere over så skal du se et fint lag trafikkstøv ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...