Trondster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Veldig fint drømmende uttrykk. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ganske bra til å være første gang, jeg skulle dog ønsket å ha shatt øynene hennes åpne og høyre hånda plassert litt annerledes. Ellers bra jobba^^ Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Ganske bra til å være første gang, jeg skulle dog ønsket å ha shatt øynene hennes åpne og høyre hånda plassert litt annerledes. Ellers bra jobba^^ Jepp, helt enig med deg. Var bare en liten test vi hadde, måtte sjekke om plasseringen min av lysa funket bra Skal jobbe med studioblitsene i morra og, gleder meg! Synd skolen ikke tok seg råd til radiosendere og heller kjøpte IR, det funka elendig utendørs ;( Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 copypaste fra flickr fordi jeg er lat: Been playing even more with studio strobes today. Had a shoot going for two hours, and it felt like five minutes. Thanks to Vilde for being a pretty model! Strobist: Kicker at 1/4 behind subject at camera left Main at 1/4 thru silver umbrella at camera right Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Alt for hardt rød skjær i bilde.Liker heller ikke softinga. Kickeren synes jeg er litt for hard på håret. kompen funker men du skulle kansje hatt med mere sånn generelt. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg ser ikke noe rødskjær på mine to skjermer her. Hun er bare brun. Softinga får så være. Kickeren skulle vært mye lenger unna, men hadde bare en trang garasje til disposisjon, noe som også er grunnen til den trange komposisjonen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva er det som skjer på det siste? Dreper hun en kanin? Pen modell ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå