potetskrell Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ooh, veldig fint portrett! Digger bakgrunnen, men kanskje kan det føles som hun er på tur ut av bildet.. Men det er på alle måter veldig fint, i likhet med jenta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det siste der var virkelig awesome så du har har nok valgt riktig brukernavn. Tar meg selv i å sitte å lure på hva hun tenker på. Skikkelig stemning Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dette likte jeg fuglene er skarpe og de er i fine positurer. Liker du forresten Ex 85mm min Jepp, den falt i smak. Overraskende skarp på f/1.8, synd den sliter med CA. Dagens: Rart, jeg viste att 85mm 1.2 sliter med ca thou. Det siste portretter er fint men tror kansje du skulle gjort henne litt lysere. Nå så ble henne litt vell mørk. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Takk for fine kommentarer Har faktisk +2EV i LR allerede, er skeptisk til å uppe det mer ettersom hun er tan i virkeligheten og fordi jeg vil bevare litt av detaljene i bokehen. Endret 5. juni 2009 av Awesome! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Takk for fine kommentarer Har faktisk +2EV i LR allerede, er skeptisk til å uppe det mer ettersom hun er tan i virkeligheten og fordi jeg vil bevare litt av detaljene i bokehen. Det går ann å kun gjøre huden lysere Men smak og behag. Rart, kopierte bilde ditt og åpna det i PS, da ble huden fin. Kanse det ble mørkere når du lasta det opp. hmmmm. Endret 5. juni 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ^^ Jeg mener de ser temmelig lik ut både på nett og i PS. En fargeprofil-feil vil vel vanligvis gi ganske stor forskjell. Hva slags nettleser bruker du ZoDz? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ^^ Jeg mener de ser temmelig lik ut både på nett og i PS. En fargeprofil-feil vil vel vanligvis gi ganske stor forskjell. Hva slags nettleser bruker du ZoDz? Google chrome. Hmsz. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Pent. Edit: 5. juni altså Endret 5. juni 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Henholdsvis 6 og 7 juni her. Dagens ble litt giddalaus, men det var tross alt lørdag i går. Eksamen på tirsdag i skriftlig matematikk også, grøss. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 De er fine begge to. Liker tonene i 7. juni. Du kommer med mye bra her ja! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 De er fine begge to. Liker tonene i 7. juni. Du kommer med mye bra her ja! Takk for det, Ingard! Følger ivrig med på din junifest også, må si den knuser de fleste andre her. Faktisk var din 6. juni et av de beste bildene jeg noen gang har sett. Rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Dagens er litt symbolsk - har matteeksamen i morra. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dagens er litt symbolsk - har matteeksamen i morra. Hehe - lykke til! Presterte å glemme kalkis til juletentamen i første gym - regnet hele uten kalkis, bare på trass. Tok litt ekstra tid med alle divisjonsstykkene.. Likte historien i portrettbildet og fargene i plantebildet. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Takk for det Trond Gikk faktisk veldig bra i dag! Havner forhåpentligvis på femmeren. Dagens bilde er kanskje litt internt, selv om det spiller på et velkjent internett-fenomen. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Dagens. Litt portraiture, oppskarpet og dodga øya. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dagens. Litt portraiture, oppskarpet og dodga øya. LItt tett utsnitt, men det fungerer av en eller annen grunn. Liker godt high-key portrettet. Tom Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Da kommer endelig fortsettelsen, har skippet et par dager fordi jeg har vært ganske utslitt. Men men! Endret 13. juni 2009 av Awesome! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Fikk låne og bruke skolens studioblitser i dag. Første gangen, men synes resultatet ble bra! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ble veldig bra. Liker den sterile bakgrunnen. Men høyrearmen er litt creepy.. :/ Endret 16. juni 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå