eriklovold Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Bruker: Awesome! Utfordring: Kun ta bilder med 85mm. Deltakernivå: Kandidat. Utstyr: Canon 40D, Canon EF 85mm f/1.8. Dette kan bli morsomt! Endret 31. mai 2009 av Awesome! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dette blir jo awesome! Digg objektiv du har valgt i hvertfall. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jepp, det er nå helt sikkert Ingardj! Dagens bilde snakker vel for seg selv. Kan forøvrig legge til at det ble litt vel mye i går. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Egen kopp til kurering av tømmermenn? Det kaller jeg rutinert! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hehe, er man fra bygda så er man fra bygda. Må derimot innrømme at gårsdagens utflukt var så langt i fra rutinert som man kan komme... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Alle kan gå på en smell; men trenger man ikke noe sterkere enn kaffe og melk dagen derpå så er det ikke alt for ille. Hvis vi ser bort ifra koppen, så kunne dette vært en fin Tine reklame. Tom Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Dette har vært en grå og trist dag, og en snar titt innom yr.no forteller meg at det vil sannsynligvis fortsette slik ei god stund til. For noe dritt! Jaja. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Flott! Regn og sol om hverandre her.. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Du får i det minste litt sol. Her er det jevnt over grått og jævlig, og langtidsvarslet viser at det blir slik i 10 dager til. Død og fordervelse... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette liker jeg veldig godt! Flott bilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Et skikkelig være-inne bilde. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Morsomt også at det ser litt ut som om dråpene på vinduet kommer opp av den ene planten der.. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Morsomt også at det ser litt ut som om dråpene på vinduet kommer opp av den ene planten der.. Hva mener du? Det er riktignok tatt gjennom et vindu, men et tørt et sådan. Dråpene rant ned fra verandaen over Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Dagen i dag har jeg bare vært inne og trøsta meg selv i min værsyke. Det eneste fargerike har vel vært dette glasset med appelsinjuice. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Dagens. Var veldig usikker på hva slags fargebalanse som funka best her. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fine og friske farger - synes fargebalansen ble fin, jeg. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Synes det ble litt rotete bakgrunn på det siste der... Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Vanskelig å være uenig der, var vel mest fargene som appelerte til meg. Alternativ 4. Juni, køddet litt rundt med teksturer for første gang. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dette likte jeg fuglene er skarpe og de er i fine positurer. Liker du forresten Ex 85mm min Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Dette likte jeg fuglene er skarpe og de er i fine positurer. Liker du forresten Ex 85mm min Jepp, den falt i smak. Overraskende skarp på f/1.8, synd den sliter med CA. Dagens: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå