AndersBJ5 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei, noen meninger om hvilken av disse tre jeg burde skaffe meg? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Definetivt Innov8 ut av disse tre telefonene. N95 var en fantastisk telefon når den kom, men begynner å bli gammel nå. N96 er en god telefon men var en ganske stor skuffelse når det var etterfølgeren til N95. Jeg ville ha satset på Innov8 hvis det står mellom disse tre telefonene. Lenke til kommentar
AndersBJ5 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Om jeg skulle velge mellom N95 & N96 da? Har hørt at mange mener at N95 er bedre.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 N96 har nok fått mye pepper(jeg hadde heller tenkt n85 her som er en bedre telefon) N95 er en gammel telefon som nok gjør nytten,men utav dine 3 valg er nok Innov8 mange hakk bedre enn de 2 andre og et soleklart valg for min del også Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Som Nokiafanboy må jeg faktisk si... Innov8. Lenke til kommentar
affar Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei! er på forumet for første gang. Jeg skal ha meg en ny mob. med det beste camera. c 905, Nokia 86 mb eller forslag. Kameraer er det viktigste. at jeg er håndtverker , og trenger noe støv tett og ja ........ Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kameratelefon er ikke dirkete synonymt med en arbeidstelefon...... c905 og innov8 tar noenlunde jevngode bilder, om du mener N86? kommer nok denne til å overgå de fleste telefoner på markedet, men som sagt....ingen av disse lar du ligge i "driten" n97 Når ble den støvtett ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå