Modix93 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 i dag når jeg skulle starte maskinen er den sinnsykt treig på oppstart. Republic of gamers logon står på skjermen lenge, det samme med boot message. Når denne har stått i 5 min kommer det Bootmgr missing. WTF? Når jeg kommer meg inn i BIOS (som også tar satans lang tid) finner den ikke windows disken min. Har den crasha? Hjelp! :/ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dra ut kabel til disken. Går det kjappere å komme inn i BIOS da? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) er vista som har crashet. hvis du ikke har vista CDen din så har du et lite problem edit; http://lifehacker.com/251733/vista-tip--re...s-missing-error Endret 31. mai 2009 av Submit Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du har vell ikkje minnepinner eller eksterne disker koplet til når du booter opp? Dersom du har dette, så prøv å ta desse ut før du booter opp. Hadde samme problemet, og da var det en minnepinne som stod i usb porten. Tok den opp og da funket alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå