Thor. Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er det flere som kjenner til problemet med at 360 Kontrollere med helt nye fulladete batterier plutselig skrur seg av i spill? Hva kan være årsaken og hvordan forebygge det? Batteriindikatoren viser fult. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Batteriene er ødelagte eller kalde. kalde batterier kan vise fult for så å slokne når det blir action. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dårlig kontakt i batteripakken? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 nei. men så var jeg smart nok til å kjøpe kontroller med ledning uten noe batteri mas. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg skrev fulladet men jeg mener ikke de er oppadbare. Det er alkaliske engangsbatteri, to like. Batteriene er ikke kaldere enn andre batterier i romtemperatur. Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Er det flere som kjenner til problemet med at 360 Kontrollere med helt nye fulladete batterier plutselig skrur seg av i spill? Aldri hørt om før. Jeg tipper at det er dårlig kontakt et eller annet sted som gjør at kontrolleren mister kontakten med batteriene i brøkdelen av et sekund og dermed går av. Sjekk at batteriene sitter godt og har god kontakt. Har flere ganger opplevd at oppladbare batterier avviker bittelitt i størrelse i forhold til 'vanlige' batterier. Endret 31. mai 2009 av TubXtra Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 nei. men så var jeg smart nok til å kjøpe kontroller med ledning uten noe batteri mas. Men så slipper jeg førti ledninger over stuegulvet. Har to med ledning og men de er for korte til å rekke over gulvet og frem til sofaen. Batteriene holder utrolig lenge iforhold til forventningene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har det samme problemet jeg Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hadde samme problemet pga dårlig kontakt i batteripakken. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Problemet mitt var at batteripakken var for liten :O Så når jeg bare rørte litt på kontrollen slo den seg av. Prøv oppladbare batteriene. De var litt større Lenke til kommentar
Ch1cKeN-MasTeR Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg hadde det samme problemet. For meg var det at "batteri pakken"(som man setter batteriene i) ikke var helt intil. Se om du kan dytte "batteri pakken" litt ut og inn, og i såfall kan du bare teipe den med elektriker teip Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Strammet fjær inni batteripakke og på kontroller. Håper problemet forsvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå