kasore Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har en Dell XPS 1330 med Vista Home Premium med Intel Core 2 Duo og 2 GB RAM. I det siste har pcen oppført seg noe merkelig; lyden på selve pcen har blitt borte, og skjermen har ikke koblet seg tilbake etter å ha vært lukket. Førstnevnte ordnet seg med omstart, men det siste krevde tvungen avslutning. Internett og spill låser seg ofte, og ikonet for internettilkobling står noen ganger som en rød X selv om jeg faktisk har internettilgang. Jeg har kjørt en scan med AVG som var resultatløs. Oppsummering: -Lyden blir borte av og til -Skjermen kobler seg ikke på -Spill og internett låser seg -Ikon for internettilkobling stemmer ikke overens med den faktiske internettilgangen Si fra om dere trenger mer informasjon. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Er Windows oppdatert? Bruker du alle siste driverne til alle komponentene? Endret 31. mai 2009 av Hammarhaus Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg ville reinastallert windows. Det er ikke så vanskelig som mange tror. Men ta kopi av viktige dokumenter og evt bilder og slikt først. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Se om du har noe grums på os'et,last ned CCleaner 2.20.920,kjør "renser"og kjør "register" flere ganger til "ingen feil funnet",ta bacup hver gang ccleaner spør om det. Last ned Malwarebytes Anti-Malware 1.37,og kjør en hurtig scan. Endret 31. mai 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå