Breidablik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fint bilde! Enda betre enn bildet av insulinsprøyta. Bakgrunnen passa veldig fint til resten på dette bildet, derfor vart det litt ekstra spesielt... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Huff - vonde bilder - sprøytebildet var nesten for bra.. *shudders* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk. Gårsdagens bilde kommer senere i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 15.juni: Trekkspillterroristen Det slår aldri feil. De kommer frem over alt hvor det er folk. Du ser dem kanskje ikke med en gang. Du prøver aktivt å ikke se dem. Men høre dem gjør du. Det er ikke til å unngå. Disse ulydene som egentlig mest høres ut som noen som prøver å ta livet av en katt på mest mulig smertefull måte. Hvis du faktisk stopper opp og lytter så kan det hende du legger merke til at det egentlig er en kraftig voldtatt versjon av "When the saints go marching in" eller en eller annen russisk eller østeuropeisk folkevise. Og dette forventer de faktisk å få penger for! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Likevel... Trekkspillterroristen har jeg litt respekt for. Han prøver faktisk å yte ett eller annet for å få noe tilbake. Da er det verre med tiggerkonene som kommer og rister med koppen sin opp i ansiktet ditt mens de nesten roper "Change please!" Disse kvinnene har jeg intet annet enn forakt for. De prøver ikke en gang. De bare forventer at de skal få. En ting er rusmisbrukere som spør om de kan få en tier fordi de mangler til dosa si. De får gjerne det jeg har av småpenger. Men alle de "Rumenske Rosalinda'ene", som jeg har valgt å kalle dem i flertall, de har ikke en gang et heftig narkoforbruk å legge skylda over på. Å gi dem penger hjelper heller ikke. De er nemlig sendt hit av kyniske bakmenn som tar mesteparten av det de samler inn. Gir vi en rumensk Rosalinda en tier i dag så har vi to rumenske Rosalinda'er her i morgen. Jaja... Nok babbel for denne gang. 16.juni: Rumenske Rosalinda Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hehe, to siste bildene var bra. Er akkuratt det jeg ikke vil se. Fantastisk tråd dette, liker alle bildene du har lagt ut Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Huff - fæle bilder. Bra tema. ..Eller omvendt? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Absolutt veldig bra bilder! Likte spesielt bildet av han trekkspel-kisen. Likte ansiktsuttrykket hans... ^_^ Keep 'em coming! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Takk for kommentarer. Det er gøy å ta gatebilder noen ganger, men av og til så lurer jeg på hva folk tror om meg når jeg går sånn og tar bilder av random folk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 La meg få sitere ]Følg det du har lyst til selv og gi faen i andre. Men er noe i det du sier. Tar aldri bilder 'in public' selv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Det er lett å øse ut råd, wikipederesen. Det er noe helt annet å følge dem selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 17.juni: Megafonselgeren Han er trøtt og sliten. Han har vondt i beina etter en lang dag på beina i sko som passer dårlig. Sulten og tørst er han også. Men det er noe annet som er viktigere. Suget... Han trenger noe snart. Kvalmen holder på å bygge seg opp. Han har solgt unna dagens siste blad og fått tak i dosa si. Nå trenger han bare et sted å sette den. Bannlyst fra samtlige byens kjøpesenter må han ta til takke med en benk. Helst ville han sittet inne og tatt den. Kanskje på et toalett. Men de koster penger. Folk jager forbi. Med barnevogner, mobiler og bæreposer. Alle travelt opptatt med sitt. Ingen ser den slitne mannen som bare skulle ønske han hadde en varm seng å ligge i. Kanskje en dusj og litt varm mat også. De vil ikke se. De vil ikke tro at han en gang var en av dem. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Bra skrevet Lars, men hva skjer med at han har sånn kort på jakka? Ser jo brått ut som en viktig business-mann da. Nei glem det, det er vel derfor han heter Megafonselgeren.. PS: Jeg liker de tre siste bildene best. De menneskene. Flotte bilder, stå på. Endret 17. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Utrolig bra tekst til et godt bilde, men hadde vært interessant å sett (deler av det?) i svart/hvitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Bra skrevet Lars, men hva skjer med at han har sånn kort på jakka? Ser jo brått ut som en viktig business-mann da.Det kortet betyr at han er en offisiell selger av bladet Megafon. I stedet for å gå rundt å stjele, rane eller selge dop for å finansiere forbruket sitt så får de utdelt en bunke blader de kan selge og beholde fortjenesten selv. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 litt sent ute, mine innlegg. Likte godt de siste bildene dine. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det siste var flott. Kansje enda bedre i sort/hvitt med litt ekstra støy. Skulel gjerne hatt mindre dybdeskarphet ellers så er det flott^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Tusen takk. Skal se om jeg får laget en versjon i svarthvitt og lagt på litt støy etterhvert. Flere bilder av samme selgeren kan sees her for de som er interresert: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13937277 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er deg egentlig lov å ta bilde av hvem man vil og publisere på internett? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Det finnes en lengere tråd eller to om det temaet her på forumet. Svaret er mjaaaa.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå