L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hjertelig takk for kritikk, egilanso. Nei, jeg hater deg ikke nå, selv om du "er en partypooper". Det er jo slik jeg blir bedre. Du poengterer jo faktisk bare hva som kunne vært bedre. Om det er ED-versjonen ANER jeg rett og slett ikke. Jeg bare leste på objektivet. Det er mye å lære seg her i fotoverdenen, men det kommer nok etter hvert. Jeg er hvertfall bitt av basillen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg syns det siste bilde var litt morsomt. Måten den øverste står på får meg til å tenkte at den jubler for å ha kommet opp først. Og sånne ting. haha! Hvem er det som tenker på sånt når de ser det bildet? haha.. Veldig morsomt tenkt da! fikk meg til å le bra! Lise Myhre og pybalto - den posituren der er som tatt rett ut fra en Nemi-stripe. Veldig bra sett, pybalto. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Se for deg følgende situasjon: Du er sulten. Det river i tarmene dine. Magen din hyler omtrent. Du åpner kjøleskapet. Det er ingenting der som ikke nærmer seg verneverdig så du bestemmer deg for å dra ned til burgersjappa. Når du endelig kommer deg ned dit så blir du møtt av dette: Heller ikke noe vi vil se. Hvertfall ikke når de fem minuttene viser seg å bli godt over et kvarter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Og du vet jo heller ikke når personen klistret opp lappen, så.. ^^ Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Minte meg på at jeg var sulten .. Takk for tipset! Passer temaet fint, men skal ikke si noe som virker proft, da jeg sikkert bare driter meg ut Endret 10. juni 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) No fekk eg lyst på burger! Biletet passar definitivt til temaet, så det var bra! Eg likte derimot ikkje gjennskinet frå den reklameplakaten/is-figuren/Henning Olsen-maskoten så godt, på grunn av den doble ruta... Det gjorde det litt for uklart for min del. Men keep on! Edit: Og hadde du fått med meir av innsida av butikken hadde det gjort heile poenget enda betre. Endret 10. juni 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 11.juni-bildet kommer ikke før utpå dagen i morra. Har sitti på tog i 9 timer i dag så orker ikke begynne å styre med det nå. Har tatt bilder da, bare orker ikke legge inn og styre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Tok sin tid før jeg fikk surra meg til å legge ut. Her er i hvertfall 11.juni-bildet: 11.juni: Den enes brød Bildet er tatt bak Drammen Stasjon. Sliter enda mer med etterbehandlingen nå. Har bare Gimp på laptopen og der er jeg enda mer n00b. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 I går ble det ikke noe bilde. Det vil si, jeg tok noen bilder i går kveld. Så oppdaga jeg at de var tatt etter midnatt så da er de jo dagens i stedet. Uansett så har jeg lekt meg mer med mellomringen i dag. Ble ganske fornøyd med dette: 13.juni: Itsy Bitsy Spider Denne er det ganske mange som ikke vil se tror jeg. Hvertfall ikke så nære. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 11. juni: Det så veldig bra ut i svart hvitt, passet bra. Tittelen passer også veldig bra til bildet. 13. juni: Som jeg allerde har sagt er det utolig stilig. Digger detaljene, og du har rett, det er nok ikke mange som vil se den (egentlig). Hater edderkopper men digger å se slike bra detaljer på instekter. Ekle øyne. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Likte 13. juni-bildet. Bra utført med fine detaljer. Kunne kanskje vært bedre med hele edderkoppen i fokus, men insekt-fotografering er aldri lett. Syns denne junifesten bare blir bedre og bedre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Takk takk. Ja, optimalt sett skulle jeg hatt hele edderkoppen i fokus, men fokusområdet blir ekstremt smalt med den mellomringen og det var ikke så lett å finne noen god vinkel uten å jage den. De er lettskremte. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 13.juni: Itsy Bitsy Spider, fokus satt som et skudd synes jeg.. Hater å ta bilder av sånne små ting som edderkopper, alltid for mørkt og finner aldri fokus på øya. Bra Lars Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Men hadde vært bedre med fokus på hele insektet etter min mening. Men som sagt, det blir pirking, og Lars har truffet veldig godt OT: Dewil, du har ikke tilfeldigvis akkurat solgt et Tamron 90mm? Endret 13. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 13.juni: Itsy Bitsy Spider, fokus satt som et skudd synes jeg.. Hater å ta bilder av sånne små ting som edderkopper, alltid for mørkt og finner aldri fokus på øya. Bra LarsTakk. Det ble mange bilder som ble for uklare for publisering hehe. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Nydelig edderkoppbilde! Fokus satt som et skudd! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) OT:Dewil, du har ikke tilfeldigvis akkurat solgt et Tamron 90mm? Aldri eid et 90mm tamron objektiv nei. Hadde 70-300 men det solgte jeg. Snakk om kopiering a trondster.. Endret 13. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Genialt edderkoppbilde. Utrolig ekkelt hvor mange øyer den har ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 13.juni: Itsy Bitsy Spider ... Denne er det ganske mange som ikke vil se tror jeg. Hvertfall ikke så nære. Jeg kan godt se slike; så lenge de ikke er på størrelse av en middels hund og okkuperer sengen min. Det vil jeg ikke like Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 13.juni: Itsy Bitsy Spider ... Denne er det ganske mange som ikke vil se tror jeg. Hvertfall ikke så nære. Jeg kan godt se slike; så lenge de ikke er på størrelse av en middels hund og okkuperer sengen min. Det vil jeg ikke like Tom Haha, det hadde vært mareritt. Jeg vet om et sted hvor jeg tror du hadde hatt mye å ta bilder av, btw. Masse rust og "skrot" der. Har faktisk nettopp vært der og tatt bilder selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå