Shocktrauma Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe. Det meste er vel sagt her allerede Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Da var det på tide med dagens bilde. Var veldig i tvil med hvilket jeg skulle legge ut i dag, men valget falt til slutt på dette: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Enig med tidligere taler; utfra subject, skal da denne tråden ikke være så underholdende og morsom... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 merkelig setting, ..den var kreativ, men har litt vansker med tolkingen RandiA Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kanskje det beste bildet ditt i forhold til utfordringen hittil Lars! Dette er ikke noe vi mennesker ser til daglig. Ikke fra det synspunktet du har valgt. Godt eksponert er det også Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Veldig kult bilde. Tok litt tid før jeg så hvordan du hadde tatt bildet.. Gjennom en søppelkasse, right? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Takk for gode ord. Ja, er gjennom en sånn rund søppelbøtte med hull på begge sider. Jeg så sikkert veldig smart ut der jeg stod og flytta på den for å få noe interresant på andre siden, hehe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Må bare spørre : Er det bildet tatt i Langesund? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kreativt! Du har helt rett i at dette ikke er noe vi vil se. Heltreff! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 I likhet med alle bildene mine så er også dette tatt i Langesund. Båten du ser i bakgrunnen er faktisk RS2 Langesund, den originale Colin Archer-redningskøyta. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Takk for gode ord.Ja, er gjennom en sånn rund søppelbøtte med hull på begge sider. Jeg så sikkert veldig smart ut der jeg stod og flytta på den for å få noe interresant på andre siden, hehe. Oi, du verden så morsomt...det kunne jeg ikke ane. Du finner på det RandiA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Da var det på tide med dagens bilde. Var veldig i tvil med hvilket jeg skulle legge ut i dag, men valget falt til slutt på dette: Dette var utrolig stilig, tror det er ditt beste nå, i alle fall et av de beste. Likte idèen og ditt "point of view" her. Det eneste jeg kanskje ville pirka på var at du kunne prøvd å ha bosset i fokus, siden det er det vi ikke vil se. Men likte dette bildet og. Jeg så sikkert veldig smart ut der jeg stod og flytta på den for å få noe interresant på andre siden, hehe. Sånn tenker jeg og når jeg tar bilder, men folk får bare stirre, tenker jeg. Det ser kanskje dumt ut, men samtidig får man kanskje fanget et veldig godt bilde, som dette. Endret 4. juni 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Takk for gode ord. Ja, er gjennom en sånn rund søppelbøtte med hull på begge sider. Jeg så sikkert veldig smart ut der jeg stod og flytta på den for å få noe interresant på andre siden, hehe. Dette er vel et mer et bilde av hvor man ikke vil være (inne i søplebøtta altså), enn noe vi ikke vil se. Det ser jo ut som om vi er inne i søplebøtta og titter ut Tom Endret 4. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Det jeg var ute etter her var de store kontrastene mellom det idylliske på utsiden og "skitten" aom skjuler seg rett ved egentlig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det jeg var ute etter her var de store kontrastene mellom det idylliske på utsiden og "skitten" aom skjuler seg rett ved egentlig. Ja, det var kunstnerisk og kreativt tenkt. RandiA Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) En liten oppdatering til førstepost. Har i dag skaffa meg E-420 med 14-42mm kit. Kommer antagelig til å leke meg med dette en del. Endret 5. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) PC-en vil ikke oppføre seg ordentlig her. Derfor blir dagens bilde antagelig lagt ut i morgen tidlig når jeg har en annen å bruke. Håper dere kan tilgi meg forsinkelsen. Ser ut til å at jeg får fiksa det likevel. Bilde kommer snart. Endret 5. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Da var dagens bilde her likevel. Litt kjedelig valg av motiv i dag, men man kan ikke alltid være 100% heller. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fascinerende hvor irriterende det er å ikke se hva det kortet/bildet/hvadetnåer som ligger på bordet faktisk er!? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Haha! Det er faktisk noe så spesielt som en reklameflyer fra Tordenskiolds Soldater. De er en slags historisk forening og skal ha et opplegg i juli der de skal gjenskape slaget ved Dynekil. Kort fortalt: Voksne menn som flyr rundt i gamle kostymer og leker krig. Endret 5. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå