Gå til innhold

Junifest 2009 - Lars - Det vi ikke vil se.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for gode ord.

Ja, er gjennom en sånn rund søppelbøtte med hull på begge sider. Jeg så sikkert veldig smart ut der jeg stod og flytta på den for å få noe interresant på andre siden, hehe.

Lenke til kommentar
Takk for gode ord.

Ja, er gjennom en sånn rund søppelbøtte med hull på begge sider. Jeg så sikkert veldig smart ut der jeg stod og flytta på den for å få noe interresant på andre siden, hehe.

Oi, du verden så morsomt...det kunne jeg ikke ane. Du finner på det :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Da var det på tide med dagens bilde. Var veldig i tvil med hvilket jeg skulle legge ut i dag, men valget falt til slutt på dette:

Dette var utrolig stilig, tror det er ditt beste nå, i alle fall et av de beste. Likte idèen og ditt "point of view" her. Det eneste jeg kanskje ville pirka på var at du kunne prøvd å ha bosset i fokus, siden det er det vi ikke vil se. Men likte dette bildet og. :)

Jeg så sikkert veldig smart ut der jeg stod og flytta på den for å få noe interresant på andre siden, hehe.

Sånn tenker jeg og når jeg tar bilder, men folk får bare stirre, tenker jeg. Det ser kanskje dumt ut, men samtidig får man kanskje fanget et veldig godt bilde, som dette. ;)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Takk for gode ord.

Dette er vel et mer et bilde av hvor man ikke vil være (inne i søplebøtta altså), enn noe vi ikke vil se. Det ser jo ut som om vi er inne i søplebøtta og titter ut :)

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

PC-en vil ikke oppføre seg ordentlig her. Derfor blir dagens bilde antagelig lagt ut i morgen tidlig når jeg har en annen å bruke.

Håper dere kan tilgi meg forsinkelsen.

Ser ut til å at jeg får fiksa det likevel. Bilde kommer snart.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...