Guahtdim Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis hun ikke luker ugress rundt gjerdet. Uansett en morsom detalj i bakgrunnen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, hun hevet bildet betraktelig i mine egne øyne. Det er jo akkurat dette jeg var ute etter å fange i temaet mitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 I dag sliter jeg veldig med både motivasjon og inspirasjon så er usikker på om det kommer noe i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I dag sliter jeg veldig med både motivasjon og inspirasjon så er usikker på om det kommer noe i dag. Ta et bilde av deg selv på sofaen. Det er det sikkert mange som ikke vil se. Morra di f.eks. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Får se hva jeg gidder. Har ikke tatt bilder enda i dag. Nå er jeg full men har en ide. Skal jeg bruke ideen? Jeg aktiverer spørreundersxøkelse-alternativet og lar de fem første svarene på den avgjøre om jeg tar en feig en eller ikke. Laster opp uredigert i tilfelle. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har ikke noe konstruktivt å tilføre, men jeg må si, fine bilder sålangt. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har du en idé skal den selvsagt brukes. Litt av poenget med disse utfordringene (i alle fall for meg) er at en tvinges til å ta/legge ut bilder ikke bare når en tilfeldigvis kom over en knallgod idé. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå er jeg full men har en ide. Skal jeg bruke ideen? J Full!? Det kan gå begge veier. Go for it, sier jeg. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fyllefoto er en sikker vinner. Jeg er den idioten som hart stemt "ja". Det er fordi jeg hadde glemt spørsmålet... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 3 sa jeg ikke fikk lov til å feige ut. 1 sa at h*n var dum. 1 ville ha meg til å ta en tomsi og ta den lettvindte måten. I'll be back. Skal prøve å se om jeg greier å finne fokus i min påvirkede tilstand. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Da var mitt bidrag for dagen festet til film (minnekort). Dette er fjorårets treningsykkel som vi alle lovte å bruke febrislk ved nyttår. Den vil vi ikke se igjen! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha, knall bilde. Spesielt med tanke på beruset tilstand. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Haha, genialt. Endret 3. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har hørt om kamerashake og motivshake, men fylleshake var ny! Er sikker på at horisonten også føltes rett ut gjennom søkeren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Dette bildet er rett. Det er verden som er skjeiv. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er definitivt noe galt med denne tråden. Skulle den ikke være full av livets skyggesider, litt grå og deprimerende? Hvorfor sitter jeg da her og humrer?! Og "Det vi ikke vil se"? Jeg vil jo for svarte se mer Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fine bilder til temaet ditt, så langt....kreativt dette. En god idé.. RandiA Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Det er definitivt noe galt med denne tråden. Skulle den ikke være full av livets skyggesider, litt grå og deprimerende? Hvorfor sitter jeg da her og humrer?! Og "Det vi ikke vil se"? Jeg vil jo for svarte se mer Vet. Det var ikke så lett å være depressiv og misantropisk som jeg trodde. Kanskje det blir litt bedre i morgen. Da er det Shanty-festival her. Kanskje jeg klarer å fange noen værbitte og dystre menn som sitter og knuger på en ølflaske da. Fine bilder til temaet ditt, så langt....kreativt dette. En god idé..RandiA Takker. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mange bra bilder her, altså! Tatt bilder lenge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Alltid likt foto, men har ikke tatt så mye bilder før de par siste årene. Har ikke hatt kamera. Føler jeg trenger en del trening. Ofte jeg ser ting som jeg vet hadde gjort seg bra på et bilde, men så klarer jeg ikke fange motivet slik jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå