Gå til innhold

Junifest 2009 - Lars - Det vi ikke vil se.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får se hva jeg gidder. Har ikke tatt bilder enda i dag. Nå er jeg full men har en ide. Skal jeg bruke ideen? Jeg aktiverer spørreundersxøkelse-alternativet og lar de fem første svarene på den avgjøre om jeg tar en feig en eller ikke. Laster opp uredigert i tilfelle.

Lenke til kommentar

3 sa jeg ikke fikk lov til å feige ut. 1 sa at h*n var dum. 1 ville ha meg til å ta en tomsi og ta den lettvindte måten.

I'll be back. Skal prøve å se om jeg greier å finne fokus i min påvirkede tilstand.

Lenke til kommentar

Det er definitivt noe galt med denne tråden. Skulle den ikke være full av livets skyggesider, litt grå og deprimerende? Hvorfor sitter jeg da her og humrer?! Og "Det vi ikke vil se"? Jeg vil jo for svarte se mer :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er definitivt noe galt med denne tråden. Skulle den ikke være full av livets skyggesider, litt grå og deprimerende? Hvorfor sitter jeg da her og humrer?! Og "Det vi ikke vil se"? Jeg vil jo for svarte se mer :thumbup:
Vet. Det var ikke så lett å være depressiv og misantropisk som jeg trodde. Kanskje det blir litt bedre i morgen. Da er det Shanty-festival her. Kanskje jeg klarer å fange noen værbitte og dystre menn som sitter og knuger på en ølflaske da.

Fine bilder til temaet ditt, så langt....kreativt dette. En god idé..

RandiA

Takker. :)
Lenke til kommentar

Alltid likt foto, men har ikke tatt så mye bilder før de par siste årene. Har ikke hatt kamera.

Føler jeg trenger en del trening. Ofte jeg ser ting som jeg vet hadde gjort seg bra på et bilde, men så klarer jeg ikke fange motivet slik jeg vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...