Bruker-88036 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, akkurat Tomsi, så da er bildet noe som passer utfordringen. "Det vi ikke vil se": 1. en solblender som er satt på feil vei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Den er nemlig en beskyttlse ... Tom Trodde du hadde "bevist" at selv et fall som ødelegger den ikke gir noen nevneverdig skade på objektivet jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den er nemlig en beskyttlse ... Tom Trodde du hadde "bevist" at selv et fall som ødelegger den ikke gir noen nevneverdig skade på objektivet jeg. Ja, når den er montert riktig vei, vel og merke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Ja, akkurat Tomsi, så da er bildet noe som passer utfordringen. "Det vi ikke vil se": 1. en solblender som er satt på feil vei. Grunnen til at jeg hadde solblenderen den veien, var fordi jeg hadde filter på, som jeg tok av og på ganske ofte. Hadde jeg hatt solblenderen på hadde det tatt mye lengre tid å skru både den og filteret av/på, om jeg så et motiv (f. eks. et insekt) og ikke hadde god tid på meg. Endret 1. juni 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg begynner forresten å innse at jeg har valgt et tøft/utfordrende tema. Men, men... Får levere så godt jeg klarer. Endret 1. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Her er dagens bilde. Ikke så mer mye å si om det egentlig. Ris og ros mottas med takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Må gjerne komme med litt billedkritikk her. Jeg vil gjerne vite hva dere mener jeg har gjort riktig og hvordan jeg kan forbedre det. Altså hva jeg har gjort feil. Bildet er forresten nesten uredigert. Lettere cropa og pittelitt tilt på farger og levels, men svært lite i grunn. Endret 1. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette fungerer. Jeg liker dofen som fremhever motivet og at man ser henne rydde i bakgrunnen, hever bilde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Da var det tid for dagens. Fikk ideen mens jeg lå og ikke fikk sove i natt. Det ligger en trebåt nede ved havna som er skikkelig flassete i lakken. Og det vil vi definitivt ikke se. Trebåter bør holdes i god stand. Tok en hel haug av bilder, men ble ikke skikkelig fornøyd med noen av dem egentlig. Her må det mer øvelse til. Uansett: Her kommer dagens utvalgte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nice Lars, jeg skal følge med på dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var det tid for dagens. Fikk ideen mens jeg lå og ikke fikk sove i natt. Det ligger en trebåt nede ved havna som er skikkelig flassete i lakken. Og det vil vi definitivt ikke se. Trebåter bør holdes i god stand.Tok en hel haug av bilder, men ble ikke skikkelig fornøyd med noen av dem egentlig. Her må det mer øvelse til. Vanskelig motiv du har funnet deg. Tror du kan bruke en del tid på den båten. Det kan være en ide å bruke andre objektiver/brennvidder enn det du er vant til. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er enig med Tom, du har jo et til objektiv å bruke. Kunne lånt mitt kamera om du vil. Uansett likte jeg fokusen i bildet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, det var ikke mitt sterkeste bilde. Men tenkte jeg fikk delta de dagene jeg kan/orker likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Enkelte dager har man mer inspirasjon/lyst/ork, andre dager ikke. Sånn er det bare. Ingen som forventer av noen at det skal komme mesterverk hver dag (håper jeg). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, jeg håper da for guds skyld ikke det. Det er vel meningen at man skal utfordre seg selv og da må man noen ganger ta vanskelige motiver. Og vanskelige motiver er... vel, vanskelig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Spennende tråd, kommer til å følge med på denne. Nå kan jeg ikke spesielt mye om foto og bilder, men liker de bildene du har lagt ut så langt! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Wtf gjør damen i bildet av røykpakken? :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hun plukker faktisk søppel eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå