tomsi42 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Vi blei tauet inn vi også, men siden vi kjørte en ordentlig harry og shabby amerikansk van så tok vi ikke sjansen på å smugle. Heldigvis. For når vi kom til grensa så stod de der og vinket oss så pent inn til siden. Tollere er forresten meget kamerasky av seg. Det finnes ikke noe veldig lite som er mer morsomt som å bli taua inn av tollere som er sikre på at du har bilen full av ulovligheter. Og du har ingenting. Ble dratt inn av en overivrig kar i Helsingborg i 1987som var sikker på at vi hadde bilen full. Vi (en kompis og jeg) fortalte tolleren at vi hadde akkurat en halv-tom halv-flaske whisky (Bells, hvis jeg husker rett). Vi ble ikke trodd, og tolleren hadde en trustreende time ... Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Det finnes ikke noe veldig lite som er mer morsomt som å bli taua inn av tollere som er sikre på at du har bilen full av ulovligheter. Og du har ingenting. ...........Tom Morsomt? Da har du ikke blitt stoppa og blitt kontrollert fordi tolla tror du har noe "ulovlige ting" som ikke selges på systembolaget. Ikke mye moro å stå med trusa på knærne og vise ræva til en toller kan jeg fortelle deg.. Endret 5. juli 2009 av pybalto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Morsomt? Da har du ikke blitt stoppa og blitt kontrollert fordi tolla tror du har noe "ulovlige ting" som ikke selges på systembolaget. Ikke mye moro å stå med trusa på knærne og vise ræva til en toller kan jeg fortelle deg.. Nei, da er det nok ikke morsomt lenger. Tom Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fine bilder, Lars! Likte spesielt godt solnedgang-bildet ditt. Det var vakkert... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Likte solnedgangen. Det var også noe over Stormen kommer, synes jeg - svakt skjev horisont, full blås på flagget og litt mørk eksponering, sammen med redningsbåter - at det var noe alvorlig.. Takk for en fin junifest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå