Gå til innhold

Junifest 2009 - Lars - Det vi ikke vil se.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Portrettbilder

Her er hovedformålet å avbilde en eller flere bestemte personer. Hovedregelen er da at man alltid skal ha samtykke fra de avbildede før bildet legges ut på nett.

Men det står i tillegg

Det finnes i dag ingen spesifikke lover som gjelder offentliggjøring av bilder på Internett.

http://www.datatilsynet.no/templates/article____881.aspx

Så du kan legge de ut uten samtykke. Men jeg tror ikke at jeg ville likt det hvis jeg plutselig fant bilder av meg selv på et forum hvis jeg ikke visste at bildene var tatt en gang.

Lenke til kommentar

Dagens:

20.juni: Tom vinflaske

post-55736-1245517331_thumb.jpg

Det er noe vi ikke liker å se. Helst skal de være fulle og vi ha en korketrekker klar.

Bildet er ikke arrangert for anledningen.

*dobbeltsjekke at jeg ikke har masse skriveleifer*

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Det er noe vi ikke liker å se. Helst skal de være fulle og vi ha en korketrekker klar.

Bildet er ikke arrangert for anledningen.

Tomme vinflasker er ikke ikke noe problem, å lenge det finnes flere. I ette tilfellet, i kjøleskapet.

Artig at du tok med glassene i bakgrunnet. En trivelig aften med dama ?

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Hmm - hvordan hadde det blitt med tomme glass?

Er ellers ikke sikker på hva Tomsi mener med at det er ok så lenge det finnes flere tomme vinflasker i kjøleskapet.. ;)

Men - de fulle glassene gjør at det blir en tvetydig historie av det - her er det flere muntre folk som koser seg, mens hva som skjer sett fra en liten krabats synspunkt nok ikke er fullt så muntert..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, jeg har ikke glemt dere. Har bare vært ute og reist og generelt sett vært jævlig opptatt og hatt minimal tilgang til internett. Her kommer i hvertfall de siste bildene mine:

22. Juni: Forfall

post-55736-1246707500_thumb.jpg

23. Juni: Moralsk Forfall

post-55736-1246707561_thumb.jpg

24. Juni: Tollere.

post-55736-1246707624_thumb.jpg

27. Juni: Solnedgangen.

post-55736-1246707674_thumb.jpg

For det betyr at solen snart er borte og jeg ikke kan sole meg mer.

28. Juni: Måker

post-55736-1246707741_thumb.jpg

Hater dem! De bråker og plager meg.

29.juni: Stormen kommer:

post-55736-1246707802_thumb.jpg

30. Juni: Rust

post-55736-1246707875_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fine bilder! Synes det som traff blink i forhold til oppgaven, var 24. juni - når du har vært på Systembolaget, og tenkt at "Fanken heller, jeg hiver med en treliters Periquita i tillegg!" - så er ikke en toller det mest kjærkomne synet på hjemturen :cry: ...

Lenke til kommentar

Vi blei tauet inn vi også, men siden vi kjørte en ordentlig harry og shabby amerikansk van så tok vi ikke sjansen på å smugle. Heldigvis. For når vi kom til grensa så stod de der og vinket oss så pent inn til siden. Tollere er forresten meget kamerasky av seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...