Gå til innhold

Junifest 2009 - Lars - Det vi ikke vil se.

Anbefalte innlegg

Bruker: Lars

Utfordring: "Det vi ikke vil se."

Med dette mener jeg at jeg vil prøve å finne situasjoner og ting i hverdagen som vi unngår å se. Det være seg skitne bakgater, søppeltømmeren, alkisen i parken m.m. Alt det som egentlig stirrer oss i trynet, men som vi rett og slett ikke ønsker å se så vi ser det ikke.

Deltakernivå: Pingle. Med forbehold. Kan hende jeg klarer å presse meg til å ta masse bilder, men siden dette er min første utfordring så legger jeg lista lavt og satser heller på å gå over egne forventninger.

Utstyr: Olympus E-300 med 14-45mm kit og 40-150mm zoom. Dette er lånt utstyr. Ikke all verdens kjent med akkurat dette utstyret så det blir en utfordring i seg selv.

Oppdatering på utstyr, 5.juni: Fått meg en Olympus E-420 med 14-42mm Kit. Kommer antagelig til å bruke dette en del også.

Logg:

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Det vi ikke vil se: Resten av bildene i denne bildeserien.

Thirst_II_by_Dicentraspectabilis.jpg

DO IT!

Det finnes eknlere måter å si at jeg er stygg på :p

Lenke til kommentar

Jeg lovte en liten tjuvstart i kveld. Siden juni skal være ting vi ikke vil se så tar jeg noe jeg vil se på tjuvstarten.

post-55736-1243806819_thumb.jpg

Takker for tilliten til alle som vil følge med. :)

Tomsi: Søren å. Der røyk den unnskyldningen. Nå blir bare fallet større. ;)

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Feil:

Den trengtes ikke og er en veldig grei måte å oppbevare den på å bare snu den feil vei.

Riktig:

Den trengtes ikke, og en veldig grei måte å oppbevare den på er å bare snu den feil vei.

Den trengtes ikke, og det er en veldig grei måte å oppbevare den på; bare snu den feil vei.

Er vi trøtte, Lars? :D

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Igjen takk. Hun var fullt opptatt med å ta bilder av et insekt og jeg syntes lyset fremhevet fargen i håret så godt så jeg måtte bare knipse noen bilder. Var fargespillet i det bildet jeg falt for mest selv. I tillegg så var jeg fornøyd med hvordan stien slynger seg bortover i bakgrunnen. Alt i alt meget fornøyd med meg selv. Og selvskryt skal man høre på. Det kommer nemlig fra hjertet.

Lenke til kommentar
Takk. Jo det har hun. Den trengtes ikke og er en veldig grei måte å oppbevare den på å bare snu den feil vei.

Det er vel feil. Så lenge solblenderen ikke er i veien for en blits, så skal den vøre montert den riktige veien. Den er nemlig en beskyttlse ...

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...