Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kudos. Selv så eier jeg ikek balanse. Har prøvd meg på enhjuling et par ganger, men det gikk heller dårlig. Tar utfordringen jeg , Film kommer snart Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hva skal du bruke hvis du ikke har handlevogn? Det er vel bare å "låne" fra en butikk i nærheten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) hjahja mitt bidrag Film Endret 22. juni 2009 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 hjahja mitt bidrag Film haha^^ nice! overlegent.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Takk ;D Noen andre utfordringer til klovnen anders ? Endret 22. juni 2009 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er vel bare å "låne" fra en butikk i nærheten? Er litt tilskuere der og, men det blir ikke noe handlevogn da det er litt stress å drasse med seg den helt fra byen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg tar utfordringen med handlevognen ;D Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg poster denne igjen: Smør leverpostei e.l. i ansiktet og legg deg ned foran en hund med svær tunge. Du har ikke lov å røre ansiktet ditt med hendene før det er "rent". Den kan jeg KANSJE gjøre snart. Det kommer an på om hunden min får bedre ånde i nærmeste fremtid. Hvis ikke så har jeg ikke lovet noe :!: Endret 22. juni 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 hjahja mitt bidrag Film To tomler opp! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg poster denne igjen:Smør leverpostei e.l. i ansiktet og legg deg ned foran en hund med svær tunge. Du har ikke lov å røre ansiktet ditt med hendene før det er "rent". Den kan jeg KANSJE gjøre snart. Det kommer an på om hunden min får bedre ånde i nærmeste fremtid. Hvis ikke så har jeg ikke lovet noe :!: Puss tennene til hunden din ^^ Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gøyal idé. Me like! Kan noen værsåsnill å sjekke ut en dame på byen ved å vise en utskrift av denne artikkelen og spørre om dere skal gjøre noe med det? Eller noe lignende. Så lenge det er en skikkelig lame sjekkereplikk (men ikke for åpenbart). Dama må jo selvsagt være svært attraktiv og sjansen for rejection thus hilariousness bør dermed også være stor. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ok , hva med denne? : Gå inn i en butikk (gjerne i den travleste tiden av døgnet , med lang kø) , plukk noen varer og gå til kassen. I det kassedama sier beløpet så fryser du bare til og stirrer ut i lufta uten å si et ord. Minst 1 minutt. Ingen avtale på forhånd, og videobevis selvfølgelig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Eller ta tak i kanten av kassa med begge hendene, puste dypt inn og holde pusten i ett minutt imens du lukker øynene. Og når du åpner de sier du "Ja, nå er jeg klar til å betale". Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Eller; gå til kassa og kjøp et par brusflasker, så når h** scanner inn varene, åpner du flaska med brus og drikker den ferdig før du betaler elns, så må hu vente på å scanne den. Endret 23. juni 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
Oki097 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Eller ta tak i kanten av kassa med begge hendene, puste dypt inn og holde pusten i ett minutt imens du lukker øynene. Og når du åpner de sier du "Ja, nå er jeg klar til å betale". fy faan, den var jaggu bra! dette skal jeg gjøre en dag jeg er i slaget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Leverpostei og hund linky Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Leverpostei og hund linky Flott at du gjør utfordringer I tillegg må jeg si at videoene ikke var så verst heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sommarferien er her vettu har ikke noe annet og gjøre på Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg darer dere til å lese minst 10 innlegg fra denne bloggen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg darer dere til å lese minst 10 innlegg fra denne bloggen. Nå krever du alt for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå