djgudleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) ^Du kan jo ta en liten kartong da ...? Hehe, mister litt av sjarmen da. Er jo litt morsomt om jeg failer på en stor kartong. Da kan jeg helle resten over hodet på meg. Er inne igjen ja, ingen kamerater var ute. Prøver å spørre folk på MSN nå. Endret 10. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sa ikke at det ikke var morsomt da. Jeg vedder på at ingen her tør å gå inn i en dagligvarebutikk og drikke opp en hel melkekartong inne i butikken, foran kassedama. Også uten og avtale med noen i butikken. Skal filmes fra du går inn døren, til du har drukket den opp. GREIT DET. Jeg stikker ut nå, og leter etter noen kamerater som vil filme. Så får vi se om jeg kommer tomhendt hjem eller ikke. Hvis jeg gjør det er det fordi jeg ikke fant noen til å filme. Kan ikke regne med bra filming ettersom det må gjøres skjult. Snakkes etterpå, ikke klag på meg om jeg ikke får fullført det i dag. Husk at problemet mitt er å drikke så mye melk, ikke å tørre. Unnskyldninger... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 La til 2 regler jeg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Sa ikke at det ikke var morsomt da. Jeg vedder på at ingen her tør å gå inn i en dagligvarebutikk og drikke opp en hel melkekartong inne i butikken, foran kassedama. Også uten og avtale med noen i butikken. Skal filmes fra du går inn døren, til du har drukket den opp. GREIT DET. Jeg stikker ut nå, og leter etter noen kamerater som vil filme. Så får vi se om jeg kommer tomhendt hjem eller ikke. Hvis jeg gjør det er det fordi jeg ikke fant noen til å filme. Kan ikke regne med bra filming ettersom det må gjøres skjult. Snakkes etterpå, ikke klag på meg om jeg ikke får fullført det i dag. Husk at problemet mitt er å drikke så mye melk, ikke å tørre. Unnskyldninger... Hvor? Jeg sa ikke at jeg ikke skulle utføre det. Sa bare at jeg kan få problemer med å drikke så mye, og derfor faile. Men jeg har gjort det nå, det ble ræva utført og ræva filma. (Han som filma måtte skjule kameraet, og dermed så han ikke hvor han filma. Så denne kan gå under fails, så skal jeg gi det et nytt forsøk på en butikk der det kan filmes uten å måtte skjule kameraet. Men jeg gjorde en del andre ting i gjengjeld. Desverre ble de også mislykka, så jeg tar bare med en av tingene olol. Det er seriøst ikke verdt å laste opp, men gjør det likevel, ellers er det ingen som tror på det. Klarte bare å styrte rundt 90% av melka. EDIT: Skal heretter følge de nye reglene ja. En av de andre tingene vi gjorde, var at jeg stakk inn på butikken, kjøpte en sjokolade. Og i kassa, så ringte en kamerat meg, og jeg skrudde på jævli høy høytaler. Så lata han som han var den kvinnelige sjefen min og ga meg sparken, og påpekte alle mulige flaue ting om meg. Så fikk jeg latterkrampe, og måtte gjøre det om til gråt, og sa at jeg ikke kunne få sparken, forid jeg måtte forsørge kattungene mine. Høytaleren hørtes over hele jævla butikken! haha Vi brukte to kameraer, et som tok opp lyden, og et som filma det hele fra utsiden. Selvfølgelig klarte det kameraet som tok opp lyden å slå seg av i sekken. Så dette er noe jeg skal gjøre igjen en gang, muligens. Uansett, redigerer litt nå. Endret 10. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nice. Skal bli gøy å se Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bra at noen endelig prøver på noe igjen. Gleder meg til å se video Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det ble teit! Beklager å skuffe dere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Fail av kameramann indeed! Han som ødela føler jeg Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har den som filma tatt i eit kamera før? Det var jo ikkje du som faila, men kameramannen, som Sameboe seier. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Vel, han hadde kameraet i genserlomma, så det var vel det som var problemet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kunne han ikke satt seg på gulvet utenfor kassene og filmet med kameraet i skjul mellom knærne? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg gir deg stor kudos på at du gjorde det Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kudos til deg kakemot! Kult å se at noen faktisk gjør noe. Skulle gjerne gjort noe selv, men jeg har ikke videokamera. Kan jo etterforske litt og se om noen av de andre har det. Hadde vært kult å prøvd! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du har (kake)mot! Synd med dårlig kamera, men man ser heldigvis klart og tydelig at du drikker av kartongen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Legges til under Fails Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hey! Bunnpris Flatåsen? Haha, oh shit! Ja. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå kan jeg se på deg som kakemot, istedenfor kyllingmot Kreds til deg for å gjøre det faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå