michael691 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det klarer jeg! Men jeg har ikke enhjulingen lenger. Så kan desverre ikke lage en video av det. Gidder ikke å bruke penger heller. Med mindre noen donerer. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen her sett "jeg, meg og Irene" eller "Fight Club" ? Utfordring: Starte en slosskamp med seg selv i nærheten av en gruppe personer du ikke kjenner eller har sett før. Prøv å holde kamera litt skjult. Hvis du er flink til å spille kan dette bli nokså morro. Bare husk å få med både folk og fighter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen her sett "jeg, meg og Irene" eller "Fight Club" ? yess Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det ble nok ikke noe av bamsemums Fant ikke no butikk som solgte.. Så jeg brukte pengene mine på biler :# Endret 9. juni 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hadde ingen bamsemums? Det er vilt det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen her sett "jeg, meg og Irene" eller "Fight Club" ? Hahaa, skjønte utfordringen allerede før du skrev den :!: Hadde vært litt gøy. Meeeen... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Her er en ordentlig utfordring i motsetning til de andre:-Lære seg å sykle på enhjulsykkel i løpet av juni. Bevis kreves i form av minst 30 sekunders video. Greit Lars, jeg tar utfordringen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kudos. Selv så eier jeg ikek balanse. Har prøvd meg på enhjuling et par ganger, men det gikk heller dårlig. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er på jakt etter en artig liten utfordring! Kan du ikke gjøre det du egentlig skulle ha gjort for noen måneder siden, men gav opp? Eller gå inn i nærmeste matbutikk og begynne å danse tango med en frossen fisk mens du synger "tango for to"? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11725081 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Credits til 2ball(s) som var første som gjorde et forsøk, og FAILED! inv_biggrin.gif det var unødig haha :!: den likte jeg. skal ta og gjøre en av utfordringene skikkelig. ville bare prøve å få mynten til å rulle, men det funket vist ikke.. jeg må uansett ta igjen min tapte ære og lage alvor ut av dette Endret 9. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er på jakt etter en artig liten utfordring! Hva med å gjøre den du egentlig skulle gjøre men du feiga ut? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Pøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøh. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er jo ingen problem, de skjønner vel at du skal betale for den. Det frister ikke å gjøre det med melk da, kvalmt og usunt (I sånne mengder). Tror nok det største problemet blir å filme i butikken, om det ikke gjøres skjult. Om det ikke er noe problem, gjør det! Seriøst, du tar på deg så mye uten å gjøre noe... Det er ikke noe problem? Du kommer sikkert til å komme med en dum unnskyldning til å ikke gjøre det uansett Vi kan jo prøve utfordringen som jeg skulle gjøre en gang: Danse lidenskapelig tango med en frossen fisk i en daglivarebutikk, mens man synger "tango for to". (pwned sitt forslag) Å slenge det over til noen andre var litt lavmål... I am dissapoint Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det er jo ingen problem, de skjønner vel at du skal betale for den. Det frister ikke å gjøre det med melk da, kvalmt og usunt (I sånne mengder). Tror nok det største problemet blir å filme i butikken, om det ikke gjøres skjult. Om det ikke er noe problem, gjør det! Seriøst, du tar på deg så mye uten å gjøre noe... Det er ikke noe problem? Du kommer sikkert til å komme med en dum unnskyldning til å ikke gjøre det uansett Vi kan jo prøve utfordringen som jeg skulle gjøre en gang: Danse lidenskapelig tango med en frossen fisk i en daglivarebutikk, mens man synger "tango for to". (pwned sitt forslag) Å slenge det over til noen andre var litt lavmål... I am dissapoint Får jo skikkelig lyst til å gjøre ting når folk skal være så jævlig sure. Det er lov å feige ut. Jeg bestemmer selv, så hold kjeft. Endret 10. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du må nesten regne med at folk blir sure når du bryter en avtale. At du feiger ut har du rett til, men da ber du om slike tilbakemeldinger. Deal with it. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, er greit det. Men det er jo det jeg prøver å forklare, blir ikke akuratt motivert av det. Men jeg bryr meg ikke lenger, bortkastet tid og barnslig. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, er greit det.Men det er jo det jeg prøver å forklare, blir ikke akuratt motivert av det. Men jeg bryr meg ikke lenger, bortkastet tid og barnslig. du er bortkastet og barnslig man er ikke voksen før man finner barnet i seg selv Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sa ikke at det ikke var morsomt da. Jeg vedder på at ingen her tør å gå inn i en dagligvarebutikk og drikke opp en hel melkekartong inne i butikken, foran kassedama. Også uten og avtale med noen i butikken. Skal filmes fra du går inn døren, til du har drukket den opp. GREIT DET. Jeg stikker ut nå, og leter etter noen kamerater som vil filme. Så får vi se om jeg kommer tomhendt hjem eller ikke. Hvis jeg gjør det er det fordi jeg ikke fant noen til å filme. Kan ikke regne med bra filming ettersom det må gjøres skjult. Snakkes etterpå, ikke klag på meg om jeg ikke får fullført det i dag. Husk at problemet mitt er å drikke så mye melk, ikke å tørre. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ^ Du kan jo ta en liten kartong da ...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå