Atald Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nærbutikkene er stengt, og jeg betaler ikke dobbel pris på bensinstasjon for å bevise dette. Kan heller ta det på mandag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg er allergisk mot melk, kanskje jeg skulle prøvd Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Om jeg ikke hadde manglet kamera kunne jeg sikkert prøvd meg på en her. Artig å se om noen tar de utfordringene du må gjøre ute av huset. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Trur det som hadde vore best var om vi hadde lagt ut små og ikkje fullt så kravstore utfordringer, så folk hadde komt inn i denne galskapen. Fåreløpig er der ein person som har prøvd noko og dette var den minst krevandes oppgava... Vist vi starter i det småe vil folk bli meir og meir gira fordi andre har gjort noko Nokon som er glad i rå'e egg? Skal me lage ei utfordring av det? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nokon som er glad i rå'e egg? Skal me lage ei utfordring av det? Heller rått enn stekt eller kokt Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hæææ? Oida... Jaja, folk er rare Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Greit, Da si er vi 10 egg på under 1 min? , Sefølgelig råe egg Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Morsom tråd. ^^ Synd det ikke er mange som tar utfordringene. De er kanskje litt vanskelige? Hva med å begynne med enkle ting for å få folk til tråden og kanskje trappe opp etterhvert? Eller kanskje premie til den som tør... (Aner ikke hvem den blir sponset av, men) Men er det noen som kan vise meg hvordan man spiser 7 bamsemums på 60 sekund? Har prøvd det selv, men kom bare til tre eller noe sånt. :/ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Men er det noen som kan vise meg hvordan man spiser 7 bamsemums på 60 sekund?Har prøvd det selv, men kom bare til tre eller noe sånt. :/ Bare 7?! Skal gjøre et forsøk på hele pakka jeg Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) LaCroux du må ikke være så ovenpå nå. Det er utrolig vanskelig selv om man føler det skal være enkelt før man prøver. Bamsemums er noen seige jævler. Ikke faen om de lar seg tygge. Jeg greide ganske mange en gang, men da jukset jeg med litt melk. Så det teller ikke. Greide vel 4-5 på 1 minutt uten å fuske. Endret 7. juni 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Ok.. Skal kjøpe en pakke til mandag, Så får vi se Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Greit, Da si er vi 10 egg på under 1 min? , Sefølgelig råe egg Skal testes og øves på, om jeg spyr etterpå? Antageligvis... Må bare se hvor lang tid jeg bruker på et egg, 10egg er massemasse. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ett egg går ned i en munnfull, så eneste problemet er vel at man brekker seg etter et par. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Jeg vedder på at ingen her tør å gå inn i en dagligvarebutikk og drikke opp en hel melkekartong inne i butikken, foran kassedama. EDIT: Og filme det, så klart. Endret 7. juni 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg vedder på at ingen her tør å gå inn i en dagligvarebutikk og drikke opp en hel melkekartong inne i butikken, foran kassedama. Også uten og avtale med noen i butikken. Skal filmes fra du går inn døren, til du har drukket den opp. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det er jo ingen problem, de skjønner vel at du skal betale for den. Det frister ikke å gjøre det med melk da, kvalmt og usunt (I sånne mengder). Tror nok det største problemet blir å filme i butikken, om det ikke gjøres skjult. Vi kan jo prøve utfordringen som jeg skulle gjøre en gang: Danse lidenskapelig tango med en frossen fisk i en daglivarebutikk, mens man synger "tango for to". (pwned sitt forslag) Men uansett, her er en liten utfordring: Finn en sjokolade i butikken eller noe, stikk til kassa. Når du har fått betalt og fått sjokoladen, så snubler du i egne bein og slår hodet hardt i kanten av kassa (fake selvfølgelig) Sjokoladen fyker i været. Du reiser deg opp og går bort til der den landa, og hopper opp og ned på den i sint donald-stil. Så poler du til den og snubler igjen. - Kle deg ut som en tigger, stikk til byen og ha en kopp ved siden av. Ha en mobil med små høytalere som er skjult. Ha en hånd i lomma med fingeren på avspillingsknappen på mobilen. Når noen legger mynter oppi, så trykker du knappen, og pengelyden fra mario avspilles. :pr Eller noen bittesmå utfordringer: Gå baklengs og snakk baklengs når du betaler i kassa. - Kjøp en sjokolade i kassa. Når du har betalt, åpne den foran kassadama, ta ut sjokoladen og pælm den, og pakk papiret i munnen. - Kjøp en sjokolade i kassa. Rett etter du har betalt, pælm den på en fyr (en som er med på det) slik at han tryner. Endret 9. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror ikke det er så mange som vil drite seg ut Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er på jakt etter en artig liten utfordring! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 løpe naken i sentrum med en pose over hodet. All bets are in! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Her er en ordentlig utfordring i motsetning til de andre: -Lære seg å sykle på enhjulsykkel i løpet av juni. Bevis kreves i form av minst 30 sekunders video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå