Gå til innhold

Den store "I dare you"

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur det som hadde vore best var om vi hadde lagt ut små og ikkje fullt så kravstore utfordringer, så folk hadde komt inn i denne galskapen. Fåreløpig er der ein person som har prøvd noko og dette var den minst krevandes oppgava... Vist vi starter i det småe vil folk bli meir og meir gira fordi andre har gjort noko :)

Nokon som er glad i rå'e egg? Skal me lage ei utfordring av det? :)

Lenke til kommentar

Morsom tråd. ^^

Synd det ikke er mange som tar utfordringene. De er kanskje litt vanskelige?

Hva med å begynne med enkle ting for å få folk til tråden og kanskje trappe opp etterhvert?

Eller kanskje premie til den som tør... (Aner ikke hvem den blir sponset av, men)

Men er det noen som kan vise meg hvordan man spiser 7 bamsemums på 60 sekund?

Har prøvd det selv, men kom bare til tre eller noe sånt. :/

Lenke til kommentar

LaCroux du må ikke være så ovenpå nå. Det er utrolig vanskelig selv om man føler det skal være enkelt før man prøver. Bamsemums er noen seige jævler. Ikke faen om de lar seg tygge. Jeg greide ganske mange en gang, men da jukset jeg med litt melk. Så det teller ikke. Greide vel 4-5 på 1 minutt uten å fuske.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Jeg vedder på at ingen her tør å gå inn i en dagligvarebutikk og drikke opp en hel melkekartong inne i butikken, foran kassedama.

Også uten og avtale med noen i butikken. Skal filmes fra du går inn døren, til du har drukket den opp.

Lenke til kommentar

Det er jo ingen problem, de skjønner vel at du skal betale for den. :p

Det frister ikke å gjøre det med melk da, kvalmt og usunt (I sånne mengder).

Tror nok det største problemet blir å filme i butikken, om det ikke gjøres skjult.

Vi kan jo prøve utfordringen som jeg skulle gjøre en gang:

Danse lidenskapelig tango med en frossen fisk i en daglivarebutikk, mens man synger "tango for to". :p

(pwned sitt forslag)

Men uansett, her er en liten utfordring:

Finn en sjokolade i butikken eller noe, stikk til kassa. Når du har fått betalt og fått sjokoladen, så snubler du i egne bein og slår hodet hardt i kanten av kassa (fake selvfølgelig)

Sjokoladen fyker i været. Du reiser deg opp og går bort til der den landa, og hopper opp og ned på den i sint donald-stil. Så poler du til den og snubler igjen.

-

Kle deg ut som en tigger, stikk til byen og ha en kopp ved siden av.

Ha en mobil med små høytalere som er skjult.

Ha en hånd i lomma med fingeren på avspillingsknappen på mobilen.

Når noen legger mynter oppi, så trykker du knappen, og pengelyden fra mario avspilles. :pr

Eller noen bittesmå utfordringer:

Gå baklengs og snakk baklengs når du betaler i kassa.

-

Kjøp en sjokolade i kassa. Når du har betalt, åpne den foran kassadama, ta ut sjokoladen og pælm den, og pakk papiret i munnen.

-

Kjøp en sjokolade i kassa. Rett etter du har betalt, pælm den på en fyr (en som er med på det) slik at han tryner.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...