2ball_ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gjør begge deler du. Vil se hvordan det gikk hehe jo..ja..nja.. må mekke lyd neste gang.. sånn at det blir kult vist jeg brekker meg :!: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Laste opp da jaja.. må lage en ny.. dette ble bare for dumt, men det finner dere fort ut selv: Se filmen hos Youtube edit: viktig å få med at jeg ikke klarte utfordringen. en liter iskald melk gir kraftig brainfreeze.. Endret 5. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 legger den til under FAILS vi Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 kan jeg ta 1 liter på 1 minutt? er ikke sikkert jag har to liter uansett: I'll do it! Det er da null stress, jeg greide det på 28 sekunder for en måneds tid siden. Har dessverre ikke videobevis da jeg syntes det holdt med at kameratene rundt så det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Det er da null stress, jeg greide det på 28 sekunder for en måneds tid siden. Har dessverre ikke videobevis da jeg syntes det holdt med at kameratene rundt så det. da må du gjøre det igjen! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har en ganske morsom en forsåvidt: - Drikk en hel ketchup-flaske på under 3 minutter Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Har en ganske morsom en forsåvidt:- Drikk en hel ketchup-flaske på under 3 minutter Den er helseskadelig såvidt ejg vet.. Vil ha noen til å avkrefte før jeg legger til i listen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kompis av meg var dårlig i magen flere dager etterpå han spiste endel ketchup flaske. Det kan også hende at det var pga at han drakk tennveske og. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kompis av meg var dårlig i magen flere dager etterpå han spiste endel ketchup flaske. Det kan også hende at det var pga at han drakk tennveske og. det kan det veldig sikkert men ketchup er sterke saker. nå har driti meg ut her.. kan ikke noen poste sikklige ting? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er da null stress, jeg greide det på 28 sekunder for en måneds tid siden. Har dessverre ikke videobevis da jeg syntes det holdt med at kameratene rundt så det. juks med ekstra lett da... Helmelk er for de som kjører hardcore. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er da null stress, jeg greide det på 28 sekunder for en måneds tid siden. Har dessverre ikke videobevis da jeg syntes det holdt med at kameratene rundt så det. juks med ekstra lett da... Helmelk er for de som kjører hardcore. Fløte FTW! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er da null stress, jeg greide det på 28 sekunder for en måneds tid siden. Har dessverre ikke videobevis da jeg syntes det holdt med at kameratene rundt så det. juks med ekstra lett da... Helmelk er for de som kjører hardcore. Fløte FTW! Klumpete fløte Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er da null stress, jeg greide det på 28 sekunder for en måneds tid siden. Har dessverre ikke videobevis da jeg syntes det holdt med at kameratene rundt så det. juks med ekstra lett da... Helmelk er for de som kjører hardcore. Fløte FTW! Klumpete fløte sur melk ftw Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er da null stress, jeg greide det på 28 sekunder for en måneds tid siden. Har dessverre ikke videobevis da jeg syntes det holdt med at kameratene rundt så det. juks med ekstra lett da... Helmelk er for de som kjører hardcore. Fløte FTW! Klumpete fløte sur melk ftw Kefir <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det kan også hende at det var pga at han drakk tennveske og. Tennvæske er ufarlig. Men mye ketsjup kan gi magesår om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Isåfall stryker vi den ifra listen Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skal vi seie første man til å greie den en liters melk utfodingen? EN LITER MELK PÅ ETT MINUTT Skal prøve eg også. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ærlig talt, det er virkelig ikke vanskelig. Hadde jeg bare hatt melk i huset skulle jeg glatt tatt den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå