Gå til innhold

Den store "I dare you"

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
utfordring2: "være umulig på bussen". når sjoføren spør hvor du skal svarer du: "hjem". når sjoføren prøver å finne ut hvor du bor sier du at det er det huset som ligger ved siden av naboen sitt. så er det bare å dra dette videre til noen blir sinna. til slutt kan du si hvor du skal. det er da du drar frem kontantene dine. dette skal selvsagt være en 1000-lapp eller bare 50-øringer.

det hjelper på om det er god kø bak deg ;)

Bedre avart av denne, gjøre det på feil buss, gjerne når det er trangt og du må krangle deg ut av bussen og dytte og generelt være et ufyselig menneske :!: .

Lenke til kommentar

BME Pain-Olympics gjenskapelse anyone? :)

edit: Det kan hende jeg laster opp en liten snutt av det klovnestuntet som en venn gjorde for en tid tilbake, men garanterer ikke. Blir nødt til å koble til den gamle harddisken isåfall, så vi får se.

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Blir vel heller få etterkommere av vedkommende :p

tenkte det samme selv :!:

jeg er litt små irritert over at jeg ikke har gjort noe enda.

må låne meg et kamera, så det er ikke bare bare, men når jeg finner tiden.. søndag muligens(?)

utfordringer jeg kan ta rimelig fort:

noe jeg kan gjøre her i huset. spise noe ekkelt? jeg er villig til å spise det meste, så lenge det ikke er farlig.

ellers er det poppis vist noen kommer med en utfordring jeg kan ta opp med webkamera. så blir det noen filmer i alle fall. til folk får ræva i gir :p

edit: jeg sier meg herved villig til å spise råtten/myglet mat :sick:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

drakk en liter og filmet det nå.. jeg feilet stort.. melken var alt for kald og jeg måtte stoppe pga. brain freez :p

brukte 1 min og 47 sek på å få ned alt..

vil dere ha video eller skal jeg vente litt og prøve en gang til med melk som ikke er fult så kald?

jag vil klare det :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...