CypheroN Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde gjort det klovnegreiene om noen hadde klovnekostyme og klovnesminke. Garantert. + hvis du bor i Halden. Skal jeg skaffe noe, og filme deg? Høhø ^^ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) utfordring 1: kle deg i sjuskete klær og skitne deg til litt. så sitter du deg ned på gaten i "tigge posisjon". fylle litt kaffe i en kopp og blir illsint vist noen er så frekk at de kaster mynt i kaffen din! dette har jeg hatt lyst til å gjøre selv edit: har lyst å se noen andre gjenta noe jeg har gjort selv. utfordring 2: danse på bryggen i bergen, kun iført boxer/truse. (trenger ikke være akkurat bryggen, men det var der orginalen ble utført) Endret 3. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva med å gå med en kaffekanne på gata og fylle kaffe i koppene til utenlandske tiggere? Lenke til kommentar
Staian Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva med å gå med en kaffekanne på gata og fylle kaffe i koppene til utenlandske tiggere? hahahahahaha dagens Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hva med å gå med en kaffekanne på gata og fylle kaffe i koppene til utenlandske tiggere? HAHA! Enig! kanskje påtide at noen begynner å utføre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke se på meg. Jeg er for pysete. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Ok, da er Lars førstemann? Legger du ut video i morgen da? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 kanskje påtide at noen begynner å utføre? +1 Mange utfordringer her, men ingen som har gjort noe enda. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) jeg er redd for at noen tar alle de kule før jeg før tak i kamreamann jeg SKAL gjøre noe av det.. dritmorro :!: edit: skal lett ta utfordringen til lars, men da må jeg komme meg til by'n først. 2ball er bonde-nerd edit2: Utfordring: komme til en gatemusikant med en 100-lapp eller mer. (jo større, jo bedre) og veksle den i mynt. utfordring2: "være umulig på bussen". når sjoføren spør hvor du skal svarer du: "hjem". når sjoføren prøver å finne ut hvor du bor sier du at det er det huset som ligger ved siden av naboen sitt. så er det bare å dra dette videre til noen blir sinna. til slutt kan du si hvor du skal. det er da du drar frem kontantene dine. dette skal selvsagt være en 1000-lapp eller bare 50-øringer. det hjelper på om det er god kø bak deg Endret 3. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Utfordring: Kle seg i litt skitne klær. Ta med en kaffekopp, finne en tigger, sette koppen ved siden av hans/hennes kopp, og sitte ved tiggeren i noen minutter.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Utfordring: Kle seg i litt skitne klær. Ta med en kaffekopp, finne en tigger, sette koppen ved siden av hans/hennes kopp, og sitte ved tiggeren i noen minutter.. Eventuelt ha med gitar, og synge DRITHØYT slik at tiggeren nærmest får vondt i øra. Endret 4. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Tægge et sted med deodorant foran folk, med voldsom innlevelse, gjerne fler sprayflasker Kle seg yo-klær og fake bling og rappe noe ekstremt teit på gata for penger Endret 4. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Synd man ikke kan gjøre noe av dette når man har kjæreste. Eller? Hmm. Endret 4. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Synd man ikke kan gjøre noe av dette når man har kjæreste. Eller? Hmm. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ved mindre du tolker å helle kaffe i koppene til tiggerne som flørting ser jeg ikke problemet. Endret 4. juni 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ved mindre du tolker å helle kaffe i koppene til tiggerne som flørting ser jeg ikke problemet. you don't say Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 da har vi 15 utfordringer! Nå MÅ noen snart utføre? Jeg tror jeg skal få en kamerat til å utføre den med kaffekannen i koppen til tiggerne Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Synd man ikke kan gjøre noe av dette når man har kjæreste. Eller? Hmm. Hvorfor ikke? Vel, kanskje hun blir flau over å kjenne meg. Hvis jeg gjør de riktig ille tingene hvertfall. Det var det jeg tenkte på. Selv om det ikke nødvendigvis blir slik. Endret 4. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 den å fylle kaffe i koppene til tiggerne har jeg tenkt på lenge om det er sigøynertiggere i trondheim når jeg kommer hjem i sommerferien så frister det sterkt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå