Gå til innhold

Den store "I dare you"

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Hei.

alle har vel sett tråden med nesten samme navn?

Obi von Knobi foreslo at vi lagde en tråd hvor ALLE kunne gjøre det, og laste opp på youtube.

jeg foreslår da at første ting er samme som det var i den andre tråden,

----

Hvem som helst kan ta en av utfordringene, det er bare å velge. Bare film det og last det opp på youtube (eller liknende sider) og poster linken her, evt. pm til trådstarter. Da skrives linken og navnet ditt opp under den utfordringen du tok. Alle kan komme med utfordringer også, bare send de på pm

----

Jeg oppfordrer alle til å linke til tråden i signaturen slik at mest mulig folk tar utfordringene.

----

Regler:

1: Ingen kriminelle utfordringer, umulige, useriøse eller lignende

2: Tørr du ikke? Si det, ikke kom med unskyldninger!

3: Ikke ta imot utfordringer du er usikker på om du tørr. Prøv FØR du sier at du kan gjøre det, kanskje flere gjør samme utfordring?

----

har du idèer til regler? Send dem til meg!

----

Utfordringer:

Gå på byen, Synge sangen
, med en hatt foran deg og et skilt på dårlig engelsk som forklarer at du er en polsk musikkstudent. - Foreslått av TRibal89

Stå utenfor lokalbutikken iført klovnesminke og hils på hver person som går inn og ut av butikken.

Få tak i en rullestol og lat som om du er lam i beina. Så faller du av foran folk slik at de må bære deg opp igjen. Du må ikke røre på beina!

Ta valgfritt lokaltog i rushtiden kun i ført normal genser, sokker, sko og truse. Altså uten bukse. Minimum 10 stopp og noen forklaring på hvorfor man ikke har bukse på seg er ikke tillatt.

Ta på deg dress bukse, skjorte, vest, skaffe fele, og ikke fikse håret. og stå på torget og synge "Fairytale" for full hals

Sitte utenfor Elkjøp/Spaceworld/Euronics og etterligne hardware og hvitevarer mot betaling.

F.eks å etterligne en tørketrommel. Litt random og teit, men jeg kan garantere at det blir seende kult ut hvis du legger litt effort i det! Kan kanskje stryke ut hardware.

kle deg i sjuskete klær og skitne deg til litt. så sitter du deg ned på gaten i "tigge posisjon". fylle litt kaffe i en kopp og blir illsint vist noen er så frekk at de kaster mynt i kaffen din!

danse på bryggen i bergen, kun iført boxer/truse. (trenger ikke være akkurat bryggen eller bergen, men det var der orginalen ble utført)

gå med en kaffekanne på gata og fylle kaffe i koppene til utenlandske tiggere?

Iført kun t-skjorte,sokker,bleie,smokk og sko. Bli leid gjennom et kjøpesenter av en venn eller kjærste.

komme til en gatemusikant med en 100-lapp eller mer. (jo større, jo bedre) og veksle den i mynt.

"være umulig på bussen". når sjoføren spør hvor du skal svarer du: "hjem". når sjoføren prøver å finne ut hvor du bor sier du at det er det huset som ligger ved siden av naboen sitt. så er det bare å dra dette videre til noen blir sinna. til slutt kan du si hvor du skal. det er da du drar frem kontantene dine. dette skal selvsagt være en 1000-lapp eller bare 50-øringer.

det hjelper på om det er god kø bak deg

Kle seg i litt skitne klær. Ta med en kaffekopp, finne en tigger, sette koppen ved siden av hans/hennes kopp, og sitte ved tiggeren i noen minutter..

Tægge et sted med deodorant foran folk, med voldsom innlevelse, gjerne fler sprayflasker

Kle seg yo-klær og fake bling og rappe noe ekstremt teit på gata for penger

gå inn i en dagligvarebutikk og drikke opp en hel melkekartong inne i butikken, foran kassedama. Ingen avtale skal gjøres, Filmes fra du går inn i butikken, til du går ut.

Fails:

Success

Credits til 2ball(s) som var første som gjorde et forsøk, og FAILED! :D

Og til Torpedo-tom som var andre som prøvde, og første som fikk SUCCESS! :D

Endret av LaCrouX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utfordring nr. 1:

Stå utenfor lokalbutikken iført klovnesminke og hils på hver person som går inn og ut av butikken.

Husker da en venn gjorde dette... Huff :p

edit: Om vedkommende hadde sunget eller liknende hadde dette jo bare vært enda morsommere :D

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar

Okei.. ja man får se om noen melder seg frivillig da. Er litt i tvil.

Min utfordring blir hvertfall:

Ta valgfritt lokaltog i rushtiden kun i ført normal genser, sokker, sko og truse. Altså uten bukse. Minimum 10 stopp og noen forklaring på hvorfor man ikke har bukse på seg er ikke tillatt.

Lenke til kommentar
Sitte utenfor Elkjøp/Spaceworld/Euronics og etterligne hardware og hvitevarer mot betaling.

Kan du utdype "etterligne hardware og hvitevarer" ?

F.eks å etterligne en tørketrommel. Litt random og teit, men jeg kan garantere at det blir seende kult ut hvis du legger litt effort i det! Kan kanskje stryke ut hardware.

Lenke til kommentar
Dette kan dokumenteres selv med et middels dårlig mobilkamera?

Jada, bare det går an å se at utfordringen blir gjort/tatt (?) :thumbup:

Jeg ser at alle utfordringene er flaue, men det trenger de ikke å være, f.eks:

Smør leverpostei e.l. i ansiktet og legg deg ned foran en hund med svær tunge. Du har ikke lov å røre ansiktet ditt med hendene før det er rent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...