Sk!ppy Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Hei. alle har vel sett tråden med nesten samme navn? Obi von Knobi foreslo at vi lagde en tråd hvor ALLE kunne gjøre det, og laste opp på youtube. jeg foreslår da at første ting er samme som det var i den andre tråden, ---- Hvem som helst kan ta en av utfordringene, det er bare å velge. Bare film det og last det opp på youtube (eller liknende sider) og poster linken her, evt. pm til trådstarter. Da skrives linken og navnet ditt opp under den utfordringen du tok. Alle kan komme med utfordringer også, bare send de på pm ---- Jeg oppfordrer alle til å linke til tråden i signaturen slik at mest mulig folk tar utfordringene. ---- Regler: 1: Ingen kriminelle utfordringer, umulige, useriøse eller lignende 2: Tørr du ikke? Si det, ikke kom med unskyldninger! 3: Ikke ta imot utfordringer du er usikker på om du tørr. Prøv FØR du sier at du kan gjøre det, kanskje flere gjør samme utfordring? ---- har du idèer til regler? Send dem til meg! ---- Utfordringer: Gå på byen, Synge sangen , med en hatt foran deg og et skilt på dårlig engelsk som forklarer at du er en polsk musikkstudent. - Foreslått av TRibal89 Stå utenfor lokalbutikken iført klovnesminke og hils på hver person som går inn og ut av butikken. Få tak i en rullestol og lat som om du er lam i beina. Så faller du av foran folk slik at de må bære deg opp igjen. Du må ikke røre på beina! Ta valgfritt lokaltog i rushtiden kun i ført normal genser, sokker, sko og truse. Altså uten bukse. Minimum 10 stopp og noen forklaring på hvorfor man ikke har bukse på seg er ikke tillatt. Ta på deg dress bukse, skjorte, vest, skaffe fele, og ikke fikse håret. og stå på torget og synge "Fairytale" for full hals Sitte utenfor Elkjøp/Spaceworld/Euronics og etterligne hardware og hvitevarer mot betaling. F.eks å etterligne en tørketrommel. Litt random og teit, men jeg kan garantere at det blir seende kult ut hvis du legger litt effort i det! Kan kanskje stryke ut hardware. kle deg i sjuskete klær og skitne deg til litt. så sitter du deg ned på gaten i "tigge posisjon". fylle litt kaffe i en kopp og blir illsint vist noen er så frekk at de kaster mynt i kaffen din! danse på bryggen i bergen, kun iført boxer/truse. (trenger ikke være akkurat bryggen eller bergen, men det var der orginalen ble utført) gå med en kaffekanne på gata og fylle kaffe i koppene til utenlandske tiggere? Iført kun t-skjorte,sokker,bleie,smokk og sko. Bli leid gjennom et kjøpesenter av en venn eller kjærste. komme til en gatemusikant med en 100-lapp eller mer. (jo større, jo bedre) og veksle den i mynt. "være umulig på bussen". når sjoføren spør hvor du skal svarer du: "hjem". når sjoføren prøver å finne ut hvor du bor sier du at det er det huset som ligger ved siden av naboen sitt. så er det bare å dra dette videre til noen blir sinna. til slutt kan du si hvor du skal. det er da du drar frem kontantene dine. dette skal selvsagt være en 1000-lapp eller bare 50-øringer.det hjelper på om det er god kø bak deg Kle seg i litt skitne klær. Ta med en kaffekopp, finne en tigger, sette koppen ved siden av hans/hennes kopp, og sitte ved tiggeren i noen minutter.. Tægge et sted med deodorant foran folk, med voldsom innlevelse, gjerne fler sprayflasker Kle seg yo-klær og fake bling og rappe noe ekstremt teit på gata for penger gå inn i en dagligvarebutikk og drikke opp en hel melkekartong inne i butikken, foran kassedama. Ingen avtale skal gjøres, Filmes fra du går inn i butikken, til du går ut. Fails: Se filmen hos Youtube Success Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Credits til 2ball(s) som var første som gjorde et forsøk, og FAILED! Og til Torpedo-tom som var andre som prøvde, og første som fikk SUCCESS! Endret 24. august 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hadde vært supert om du trådstarter kan legge alle forslagene og de eventuelle videoene i første post . Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Det kan la seg gjøre bare få noen som foreslår/utfører! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Utfordring nr. 1: Stå utenfor lokalbutikken iført klovnesminke og hils på hver person som går inn og ut av butikken. Husker da en venn gjorde dette... Huff edit: Om vedkommende hadde sunget eller liknende hadde dette jo bare vært enda morsommere Endret 31. mai 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg hadde gjort det klovnegreiene om noen hadde klovnekostyme og klovnesminke. Garantert. + hvis du bor i Halden. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Få tak i en rullestol og lat som om du er lam i beina. Så faller du av foran folk slik at de må bære deg opp igjen. Du må ikke røre på beina! Endret 31. mai 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Jeg oppfordrer alle til å linke til tråden i signaturen slik at mest mulig folk tar utfordringene. Endret 31. mai 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg skjønner ikke hva tanken er her. Hvem skal utføre disse utfordringene? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvem som helst, så laster du det opp på youtube og poster linken her. Da skrives linken og navnet ditt opp under den utfordringen du tok. Alle kan komme med utfordringer også. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Okei.. ja man får se om noen melder seg frivillig da. Er litt i tvil. Min utfordring blir hvertfall: Ta valgfritt lokaltog i rushtiden kun i ført normal genser, sokker, sko og truse. Altså uten bukse. Minimum 10 stopp og noen forklaring på hvorfor man ikke har bukse på seg er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) I dare you too: Ta på deg dress bukse, skjorte, vest, skaffe fele, og ikke fikse håret. og stå på torget og synge "Fairytale" for full hals og ja, du skal spille på fela Endret 31. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Da var det 5 utfordringer tilsammen! Tråd er også oppdatert med regler og litt sånnt Forslag til regler kan sendes til meg på PM Endret 31. mai 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 I dare you too: Sitte utenfor Elkjøp/Spaceworld/Euronics og etterligne hardware og hvitevarer mot betaling. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Sitte utenfor Elkjøp/Spaceworld/Euronics og etterligne hardware og hvitevarer mot betaling. Kan du utdype "etterligne hardware og hvitevarer" ? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dette kan dokumenteres selv med et middels dårlig mobilkamera? Skal se hva man får gjort når eksamen er ferdig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Sitte utenfor Elkjøp/Spaceworld/Euronics og etterligne hardware og hvitevarer mot betaling. Kan du utdype "etterligne hardware og hvitevarer" ? F.eks å etterligne en tørketrommel. Litt random og teit, men jeg kan garantere at det blir seende kult ut hvis du legger litt effort i det! Kan kanskje stryke ut hardware. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tråden er ryddet for "mine innlegg". (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette kan dokumenteres selv med et middels dårlig mobilkamera? Jada, bare det går an å se at utfordringen blir gjort/tatt (?) Jeg ser at alle utfordringene er flaue, men det trenger de ikke å være, f.eks: Smør leverpostei e.l. i ansiktet og legg deg ned foran en hund med svær tunge. Du har ikke lov å røre ansiktet ditt med hendene før det er rent. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mine innlegg! Er her nokon som har gjort desse utfodringane? Skal sjå kva eg kan få til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå