YMF Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Hei, JEg sitter på en kantine i en militær leir, stort sett alt av torrent sider er blokkert, søker jeg f.eks på "torrent" i google så får jeg bare "Connection Interrupted". For en tid tilbake så fikk jeg komme inn på noen sider når jeg bukte proxy server, men nå er det helt dødt. Eneste sida som funker er mininova og jeg regner med at den blir blokkert ganske snart. Jeg lurer på om det er noen som vet om noen bra torrent sider som ikke har ordet torrent i adressa, eller om det er mulig å få gjort noe annet uten å ha tilgang til routeren eller noe... Endret 31. mai 2009 av ito Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fett gjort å sitte og laste ned i kantinene, da det er eneste brukbare tilbudet mtp internett i forsvaret. De andre kommer til å elske deg når det tar 2 min å laste vg-nett Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fjernet innlegg rundt regler og ulovlig linker. Husk at de eneste torrentsider vi godtar er de som er 100% lovlige, så er du på jakt etter ulovlig innhold får du ikke hjelp her. Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fett gjort å sitte og laste ned i kantinene, da det er eneste brukbare tilbudet mtp internett i forsvaret. De andre kommer til å elske deg når det tar 2 min å laste vg-nett Dette og at du i tillegg antageligvis har har skrevet under en avtale angående nettbruk ved leiren gjør at jeg vil anbefale på det groveste å gjøre unna nedlastingen mens du er hjemme på perm. Det er slett og rett ikke verdt risikoen å tøye disse reglene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå