Kokoskjerne Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hellu i luken. Jeg lurte på en sak. Kan jeg spille amerikanske Xbox 360 spill på min Xbox 360? Eller er det noe koding og drit der? På eBay koster nye spill halvparten av her hjemme, men er jo ikke noe vits å kjøpe hvis spillene ikke funker. Jeg bare minnes at det var en case med min gamle PS1... Noe styr med en chip osv? Men jeg er helt totalt grønn på dette området. Så, Hjelp? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Så lenge spillet du kjøper er regionsfritt så funke det på en PAL konsoll. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 de fleste spill er faktisk regionsfrie, det store unntaket er ea games som ikke er regionsfrie (2 unntak der). http://forum.xbox-sky.com/xbox360_regional...tibility_guide/ listen her er vel ikke helt oppdatert men grei nok. abgx.net har også en regionsliste, selv om den er basert på kopierte titler viser den soneinndeling. Husk at ebay ikke kun er .com men også: ebay.co.uk som er den engelske siden (samme login info) her finner du pal spill til en mer normal penge enn her hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå