lokeland Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg fikk nettopp en S-ATA/USB-adapter fra DealExtreme i posten. På omformern står det: INPUT: 100-240VAC 50/60Hz, 2A Kan jeg bruke den her i Norge uten at noe brenner opp? Strømkabelen til omformeren var egentlig med kinesisk kontakt, men byttet den ut med en norsk kontakt. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Ja, det kan du. Ikke noe problem. Standarden i Norge er 230 V (cirka) og 50 Hz, det er innenfor rammene som står på boksen. Men ampere-tallet var litt høyt synes jeg, sikker på at du ikke glemte en m (milli) eller noen komma der? Ikke at det vil være noe problem da. Endret 31. mai 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja, det kan du. Ikke noe problem. Standarden i Norge er 230 V (cirka) og 50 Hz, det er innenfor rammene som står på boksen. Men ampere-tallet var litt høyt synes jeg, sikker på at du ikke glemte en m (milli) eller noen komma der? Ikke at det vil være noe problem da. det er strømmen adapteren maksimalt kan levere, ikke strømmen som disken trekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå