smagn4 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skal nå endelig kjøpe meg en iPhone jeg og! Ser Chess selger iPhone 3G 8gb med iTouch uten bindingstid, men med avbetaling på 199 kroner i måneden. Vil jeg da kunne kjøpe iphone for kr 1599 med iTouch og bryte abbonementet med en gang, få opplåst telefonen og betale 199 kroner i måneden for telefonen. Kan jeg da bruke telefonen med et hvilket som helst abbonement fra en hvilken som helst operatør? :-) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Skal nå endelig kjøpe meg en iPhone jeg og!Ser Chess selger iPhone 3G 8gb med iTouch uten bindingstid, men med avbetaling på 199 kroner i måneden. Vil jeg da kunne kjøpe iphone for kr 1599 med iTouch og bryte abbonementet med en gang, få opplåst telefonen og betale 199 kroner i måneden for telefonen. Kan jeg da bruke telefonen med et hvilket som helst abbonement fra en hvilken som helst operatør? :-) Telefonen er låst til Chess i 12 mnd så er nok ikke så enkelt gitt. iToutch (Operatørlåst: Ja) Minste totalpris: 5055kr. Endret 31. mai 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
smagn4 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Skal nå endelig kjøpe meg en iPhone jeg og!Ser Chess selger iPhone 3G 8gb med iTouch uten bindingstid, men med avbetaling på 199 kroner i måneden. Vil jeg da kunne kjøpe iphone for kr 1599 med iTouch og bryte abbonementet med en gang, få opplåst telefonen og betale 199 kroner i måneden for telefonen. Kan jeg da bruke telefonen med et hvilket som helst abbonement fra en hvilken som helst operatør? :-) Telefonen er låst til Chess i 12 mnd så er nok ikke så enkelt gitt. iToutch (Operatørlåst: Ja) Minste totalpris: 5055kr. Men jeg kan avslutte itouch og bruke for. eks Chess kontant og betale 199. imåneden for telefonen? Lenke til kommentar
lolapp Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skal nå endelig kjøpe meg en iPhone jeg og!Ser Chess selger iPhone 3G 8gb med iTouch uten bindingstid, men med avbetaling på 199 kroner i måneden. Vil jeg da kunne kjøpe iphone for kr 1599 med iTouch og bryte abbonementet med en gang, få opplåst telefonen og betale 199 kroner i måneden for telefonen. Kan jeg da bruke telefonen med et hvilket som helst abbonement fra en hvilken som helst operatør? :-) Telefonen er låst til Chess i 12 mnd så er nok ikke så enkelt gitt. iToutch (Operatørlåst: Ja) Minste totalpris: 5055kr. Men jeg kan avslutte itouch og bruke for. eks Chess kontant og betale 199. imåneden for telefonen? gå inn her du så låser du opp mobilen din gratis: http://ipod1.no/forum/viewforum.php?f=153 Lenke til kommentar
Empty Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan bryte abonnementet, fikk en mail fra Chess for litt siden ang. dette: Kr. 1599,- er kun henteprisdelen av telefonprisen (den delen avtelefonkostanden du betaler sammen med fraktkostanden når du henter din telefon utifra ditt lokale postkontor). Det er og en nedbetalingsdel på tolv månedlige avdrag på kr. 199,-. Totalt utgjør dette en kostand for telefonen på kr. 3987,- (grunnen til at minste totalpris i våre nettbutikk er satt til kr. 5055,- er at denne prisen og inkluderer månedsavgiften for Itouch i et år). Du vil og få gebyr for brudd på binding (kr. 250) og kostanden for å låse opp telefonen (kr. 500,-). Totalt vil du betale kr. 4737,- for en umiddelbar avbrytelse av abonnementet og opplåsning av telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå