Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kvitter man seg med kondomen...


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har noen mer kreative metoder? Enkelte av oss bor ikke bare sammen med andre, men til og med sammen med foreldre. Da er dette en kritisk problemstilling, siden jeg vil beholde illusjonen min om at mine foreldre og svigerforeldre ikke skjønner det hvis noe foregår.

 

EDIT: Opplysningskontoret for Tiss og Bæsj FTW. Jeg så en utstilling de hadde lagd hvor de viste fram fremmedlegemer de hadde silt ut i renseanleggene. Imponerende saker. :D

 

Men herregud, kan det være så vanskelig da? Tror dere gjør et veldig lite problem til et stort :)

Ta den av, legg den i søpla og gå ut med søpla senere. Det er ikke så vanskelig skal du se :)

Lenke til kommentar

Sett knute på den, putt den evt. i ein pose, evt. innpakka i papir. Ta den med ut og kast i søppeldunken, ikkje i søppelposen på kjøkkenet.

 

Mykje snodige spørsmål ein kjem over her inne. :p

 

Edit: I toalettet skal den ikkje, ei heller i sluken. Om du setter knute på hjelper lite. Det er ikkje organisk materiale og vil ikkje løyse seg opp. Dei er riktignok smidige, men kan fort henge seg fast og skape trøbbel. Av framandelementer skal kun toalettpapir i toalettet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Er det noen som har noen mer kreative metoder? Enkelte av oss bor ikke bare sammen med andre, men til og med sammen med foreldre. Da er dette en kritisk problemstilling, siden jeg vil beholde illusjonen min om at mine foreldre og svigerforeldre ikke skjønner det hvis noe foregår.

 

Om du røyker eller snuser kan du legge den i en tom eske.

 

Du kan ta den med ut og kaste den i søpla til naboen.

 

Har du hund så spiser den sikkert opp dongen om den får lov. Så kan du skylde på at den spiste den ute når den spyr den opp på stueteppet.

 

Få dama til å kvitte seg med den. Si det er hennes skyld at du må bruke den, og da får hun ansvaret med å bli kvitt den.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen mer kreative metoder? Enkelte av oss bor ikke bare sammen med andre, men til og med sammen med foreldre. Da er dette en kritisk problemstilling, siden jeg vil beholde illusjonen min om at mine foreldre og svigerforeldre ikke skjønner det hvis noe foregår.

 

Om du røyker eller snuser kan du legge den i en tom eske.

 

Du kan ta den med ut og kaste den i søpla til naboen.

 

Har du hund så spiser den sikkert opp dongen om den får lov. Så kan du skylde på at den spiste den ute når den spyr den opp på stueteppet.

 

Få dama til å kvitte seg med den. Si det er hennes skyld at du må bruke den, og da får hun ansvaret med å bli kvitt den.

minner meg på da bikkja vår dreit ut en kondom og ingen visste hvor den kom ifra xD

Lenke til kommentar
...på en diskret måte etter bruk? Er jo ikke så veldig koselig å sprette opp og dra den av med en gang det har gått... Venter man for lenge blir jo Jr. slapp og det blir grisete.. Kaster man den i do står det at den kan fylle seg med vann og tette avløpet - ikke akkurat så romantisk å stenge avløpet til borettslaget og måtte ringe rørlegger etter en hyrdestund... :D Og søpla? Vel, vet ikke om jeg føler for å ha brukte kondomer i mitt eget søppel, eller å legge kondomen øverst i søpla til noen andre... Så, hva gjør man? :)

 

Røyk den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...