Gjest Guest_Ludoo_* Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 ...på en diskret måte etter bruk? Er jo ikke så veldig koselig å sprette opp og dra den av med en gang det har gått... Venter man for lenge blir jo Jr. slapp og det blir grisete.. Kaster man den i do står det at den kan fylle seg med vann og tette avløpet - ikke akkurat så romantisk å stenge avløpet til borettslaget og måtte ringe rørlegger etter en hyrdestund... Og søpla? Vel, vet ikke om jeg føler for å ha brukte kondomer i mitt eget søppel, eller å legge kondomen øverst i søpla til noen andre... Så, hva gjør man? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Etter samleie drar du av kondomen og lager en knute på den, legg den så til siden mens du koser deg med henne og pass på at du etter å ha oppvartet henne med et par kyss og klemmer tar en liten tur på do hvor du kaster den i søppelbøtta som er der (eller den på kjøkkenet). Lenke til kommentar
Ludoo Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 ...og så håper jeg moderator er litt rund i kantene siden dette var mitt første innlegg - så det kom sånn gjestegreier foran brukernavnet mitt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er sjeldent noen hemmelighet at man har brukt kondom så da er det bare å dra den av, slå knute på den og legge den til sides til senere. Men husk, fuktig kondom kan lage merke på parkett! Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Bare ikke glem den! Lukter ekkelt om den blir liggened bare litt for lenge. Alternativt setter du dama på p-piller ! Endret 31. mai 2009 av Ilia Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 For all del, IKKE legg brukt kondom i søppelkassa på kjøkkenet hvis du bor sammen med flere. Hvis du absolutt skal legge den der, så gjem den veldig godt. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Spiller det noen rolle om det ligger en kondom i søpla da? det må jo være den desidert mest egnede plassen for brukte kondomer. Et bedre råd vil vel være å ikke legge den i kjøleskapet Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Spiller det noen rolle om det ligger en kondom i søpla da? det må jo være den desidert mest egnede plassen for brukte kondomer. Et bedre råd vil vel være å ikke legge den i kjøleskapet Søpla på badet egner seg bra, eller på sitt eget rom. Jeg skulle nemlig lage meg litt mat en gang og i det jeg skal kaste noe ligger det en brukt kondom og stirrer på meg i kjøkkensøppla. Man får ikke akkurat så mye matlyst etterpå. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Oki, ikke kaste kondom i søpla så Vidalon ser det Personlig hadde jeg ikke brydd meg en millimeter om at det lå søppel i søppla, men det kan jo være et tips for husfreden å kvitte seg med kondomen på en måte som ikke medfører problemer for andre. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Så lenge det ikke er søppla på kjøkkenet (hvor folk vanligvis spiser) så er jeg fornøyd. Selv hiver jeg den i søppla på det rommet aksjonene foregår i, og dytter den under litt annet søppel slik at ikke alle og enhver trenger å se spermen min. (Og nei, har ikke sex på kjøkkenet ) Lenke til kommentar
Ludoo Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er sjeldent noen hemmelighet at man har brukt kondom så da er det bare å dra den av, slå knute på den og legge den til sides til senere. Men husk, fuktig kondom kan lage merke på parkett! Jøss - vil ikke ha noen parkettmerker nei Bare ikke glem den! Lukter ekkelt om den blir liggened bare litt for lenge. Alternativt setter du dama på p-piller ! P-piller er vel greit nok hvis man har en fast partner. Men jeg tør ikke gamble på at de jeg er sammen med går på p-piller og dessuten har man ikke noen beskyttelse mot sykdommer. Søpla på badet egner seg bra, eller på sitt eget rom. Jeg skulle nemlig lage meg litt mat en gang og i det jeg skal kaste noe ligger det en brukt kondom og stirrer på meg i kjøkkensøppla. Man får ikke akkurat så mye matlyst etterpå. Nei, akkurat - det er det jeg tenker på også. Ikke noen festlig å finne en brukt dong... Må da gå an å skylle den ned i do hvis man slår knute på den.. Har bare mareritt om at rørsystemet går tett og det må rørlegger og pumpebil til for å få åpnet rørene igjen... Men da konkluderer jeg med at man fortsetter kosen litt etter at det har gått, tar dongen av før lillemann blir slapp, slår en knute på den og gjemmer den nederst i søppel-bøtta på badet.. Mission accomplished! Lenke til kommentar
-MISTER- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Seriøst - kan den ikke spyles ned i do??? -Det trodde jeg gikk fint.... ??!! Lenke til kommentar
Ludoo Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Seriøst - kan den ikke spyles ned i do??? -Det trodde jeg gikk fint.... ??!! Et kondom kan romme litervis med vann før det sprekker, og da utvider det seg sånn at det teoretisk kan tette igjen et rør... Hvor stor sannsynligheten for at det skjer er vet jeg ikke Men hvis man knyter kondomet i enden, burde det vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skal ikke spyles ned i do. Det er fy-fy. Kun urin og avføring og toalettpapir er tillatt. Hilsen oss i Opplysningskontoret for Tiss og Bæsj. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Kan du ikke bare vaske den da? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hilsen oss i Opplysningskontoret for Tiss og Bæsj. Hahaha , er så trøtt at jeg måtte bare le av det der xD Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Er det noen som har noen mer kreative metoder? Enkelte av oss bor ikke bare sammen med andre, men til og med sammen med foreldre. Da er dette en kritisk problemstilling, siden jeg vil beholde illusjonen min om at mine foreldre og svigerforeldre ikke skjønner det hvis noe foregår. EDIT: Opplysningskontoret for Tiss og Bæsj FTW. Jeg så en utstilling de hadde lagd hvor de viste fram fremmedlegemer de hadde silt ut i renseanleggene. Imponerende saker. Endret 31. mai 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvorfor gjøre dette så vanskelig? Er jo verdens enkleste sak. Surr litt fuktig toalettpair rundt den, slik at det klistrer seg, om du vil skjule den. Deretter stapper du den godt nedi søplebøtta, under annet søppel. Ferdig! og borte var den Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Spis den? Eller ta en liten tur ut og kast den hvor enn dere kaster søpla . Da er hvertfall kondomen ute av huset. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du/dama har vel en søppelkasse på rommet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg