aspic Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Dette er ein erfaringstråd for den komande Lenovo Ideapad s12. Dette er tråden for dykk som planlegger å kjøpe ein slik pc. HW skreiv ein liten "lanseringsartikkel" om denne pc'n. Kjapt oppsummert: # 12,1" 1280x800 LED-baklyst skjerm # Intel Atom N270 # 10/100 Mbps nettverk, Trådløst (flere varianter inkludert Intel abgn samt bgn og bg-adaptere) og Bluetooth # 3 USB, Expresscard, 4-1 minnekortleser, VGA og HDMI # 1,4 kg med 3 cellers batteri, 1,55 kg med 6 celler. # 3 timer batterilevetid med 3 cellers batteri og 6 timer med 6 celler. # 1 GB RAM og 160 GB harddisk # Intel-versjonen har henholdsvis VGA-OUT og express-Card slot. # Nvidia-versjonen har HDMI-OUT, men ikkje express-card slot. Diverse lenkjer: Hands-on (portablemonkey) HW's artikkel Den første utgaven (som "berre" kjem med Intel chipsett) blir å finne i diverse nettbutikkar rundt slutten av juni. Det blir to fargar (svart og kvit) tilgjengeleg ved lansering med leverandørnummer M19K6NO (svart) og M19K7NO (kvit). Desse ligg i eit prisområde på rett over 4000 kr. Det er nok utgaven som kjem seinare i sommar dei fleset traktar etter, ettersom denne blir ein av dei første "nett-pc'ane" med Nvidia ION, og har difor mogelegheit til å køyre litt meir krevjande 3D-grafikk enn dei nett-pc'ane vi i dag er vane med. Pris og dato på denne er enda ukjent. Endret 31. mai 2009 av aspic Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noe som er verdt å nevne er at Intel-versjonen har vanlig VGA istedenfor HDMI som Nvidia-versjonen har. Men Intel-versjonen har Express-Card slot, noe som Nvidia-versjonen ikke har. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Fixed, berre rop ut om det er meir eg bør få med. Førsteposten kjem til å bli oppdatert forlaupande når det kjem ny informasjon, og når eg får mitt eksemplar av maskina. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noe info om batteritid enda? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 NEI NEI NEI! Her ville jeg ha en kul netbook også kan jeg ikke ha HDMI og EXPRESSCARD i samme! fy faen nå ble jeg skuffa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå