Kakofoni Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Herregud folkens. Trådstarter har da all grunn til å være bekymret om hun/han aldri har spydd før i hele sitt liv. Tenk om det er en feilkobling en eller annen plass som gjør det umulig å spy? Det er faktisk direkte livstruende om man kommer i feil situasjon, og det sier seg jo selv at å f.eks. drikke seg dritings på 96% er noe av det dummeste vedkommende kan gjøre. Jeg foreslår at trådstarter prøver å trigge brekningsrefleksen ved å presse et par fingre nedi halsen, om du ikke allerede har prøvd det og med mindre du har lyst. Funker det ikke så bør du ta deg en prat med legen. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 heh, eller at den personen har bare en kropp som tåler litt mer enn de andrE? jeg har selv aldri spydd, med unntak av fylla, og en gang da vi ble matforgiftet.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 heh, eller at den personen har bare en kropp som tåler litt mer enn de andrE? Det er jo det jeg sier vedkommende bør finne ut av. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ser egentlig ikke problemet, å spy er vel egentlig en kroppslig reaksjon på at noe må ut/er galt. Så hvis behovet ikke har meldt seg så har vel trådstarter vært heldig, eventuelt forsiktig? Var endel gode forslag på metoder i denne tråden hvis trådstarter virkelig vil finne ut om kroppen ikke er istand til å spy, men personlig så ville jeg latt være. Får være måte på hvor masokistisk man skal være Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er jo det jeg sier vedkommende bør finne ut av. poenget er at du overdriver og skremmer personen unødvendig... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, det var faktisk ikke rettet til trådstarter, det var rettet til de som foreslo at han/hun skulle hive i seg umenneskelig mye alkohol o.l. Og hvorfor ellers skulle trådstarter meddele at vedkommende aldri har kastet opp, og uttrykke bekymring? Og hva er vitsen med en helsekategori når alle skal si "det er helt normalt, du er nok bare frisk!"? Det er et faktum at noen folk ikke kan spy; mange emetofobikere får faktisk medisinsk hjelp til å fjerne sin mulighet til å kaste opp. Om de bestemmer seg for å gjøre det, så blir de tydelig informert om at dette er på bekostning av deres eget liv og helse. Og hvis trådstarter faktisk har prøvd å kaste opp, men ikke får det til, ser jeg intet annet rasjonelt svar enn at hun faktisk bør dra seg til legen og finne ut om det faktisk stemmer. Kvikt. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 noen ganger, når jeg drikker noe sykt mye eller spiser mer enn nok, så får skikelig lyst til å spy, det kommer helt oppi halsen og kjenner liksom at det komme ut men det bare stopper der, det er liksom umulig å gjør noe med akkurat da Nei, det var faktisk ikke rettet til trådstarter, det var rettet til de som foreslo at han/hun skulle hive i seg umenneskelig mye alkohol o.l. Og hvorfor ellers skulle trådstarter meddele at vedkommende aldri har kastet opp, og uttrykke bekymring? Og hva er vitsen med en helsekategori når alle skal si "det er helt normalt, du er nok bare frisk!"? Det er et faktum at noen folk ikke kan spy; mange emetofobikere får faktisk medisinsk hjelp til å fjerne sin mulighet til å kaste opp. Om de bestemmer seg for å gjøre det, så blir de tydelig informert om at dette er på bekostning av deres eget liv og helse. Og hvis trådstarter faktisk har prøvd å kaste opp, men ikke får det til, ser jeg intet annet rasjonelt svar enn at hun faktisk bør dra seg til legen og finne ut om det faktisk stemmer. Kvikt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 drikk deg ordentlig dritings du..... skal du få en natt med dassringen som hodepute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå