Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Banan Jordbær Pære Ananas Bringebær Blåbær Vannmelon Gul/grønn plomme Fersken Mango Grønne druer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Spiser nok desidert mest banan, får det gratis fra jobben og vasker der hver morgen før skolen og da har jeg ofte ikke spist frokost. Lett å hive i seg en eller tre bananer da . Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) EDIT: http://xkcd.com/388/ Endret 2. juni 2009 av Grizzmo Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes eple er best, spiser det hver dag. Bananer derimot er den desidert værste frukten. Skallet er så ekkelt. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tips. Ikke spis skallet. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes eple er best, spiser det hver dag. Bananer derimot er den desidert værste frukten. Skallet er så ekkelt. Du synes banan er ille fordi skallet er ekkelt? Man spiser jo ikke skallet FFS Jeg har kun gjort det en gang, og det var på bananspisekonk! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utrolig bra frukt-skjema! hohoho Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Spiser ikke skallet på bananen, men spiser ikke banan siden jeg synes skallet er ekkelt. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 skallet er da ikke ekkelt.. what? -Appelsin, Jordbær, Banan, Vannmelon, Mango, ulike eksotiske frukter. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Granateple. Om man orker å pelle ut alt det gode innvendig...fantastisk friskt og godt en varm sommerdag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Druer og banan er vel det jeg spiser mest. Men nå som det er sommer går det mye i vannmelon. Endret 2. juni 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg liker epler (grønne og syrlige only ), banan, appelsin, mandarin, drue, kiwi, jordbær og vannmelon. I hverdagen går det mest i eple. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vannmelon, røde og grønne epler, røde og grønne druer, banan, ananas, nektarin, jordbær og appelsin. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vannmelon, jordbær og nektariner Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ananas, fersken, mango, plomme, appelsin, moreller, honningmelon, granateple, grapefrukt, bringebær, avocado, aprikos. Helst solmodne. Det er helt villt forskjell på smak. Mye av den harde umodne frukten i dagligvarebutikkene smaker nesten ikke noe. Tror den er svakere på næringsstoffer også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hater når man skal skrelle appelsin pga svir :/ Banan går det mest i....litt epler nå pg da. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Appelsiner, jordbær og epler er mine favoriter. Endret 6. juni 2009 av Sno Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Banan Eple Pære Druer Jordbær Klementiner (appelsiner er for komplisert) Plommer Fersken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå