Lucho Gonzalez Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) jeg elsker grønne epler, ananas, melon, avocado og aprikoser. hva liker du om sommern? Endret 31. mai 2009 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ikkje hvilket frukt! Hvilken frukt! En frukt, frukten, frukt, fruktene Eg elskar pærer... Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Ikkje hvilket frukt!Hvilken frukt! En frukt, frukten, frukt, fruktene Eg elskar pærer... man du må godkjenne det siden jeg er ikke norsk Lenke til kommentar
duperjulie Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Moden mango!! Lite som slår det synes jeg (når det gjelder frukt) Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Mango, ananas, pære, vannmelon, druer og banan Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Spiser mest epler, men synes ananas er best. Lenke til kommentar
akle Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ananas som er så saftig og syrlig at man blir sår på leppene når man spiser den:-D Bedre fins ikke:-) Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jordbær kanskje. Ellers er druer den største hiten her i gården, men de er populære året rundt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Listen går vel slik som dette: Banan Honningmelon Fersken Pære Eple Jordbær Plommer Endret 1. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vannmelon, jordbær, bringebær, druer, banan, grønne eller skikkelig røde epler, kiwi, fersken, nektarin, plomme, pære og sannsynligvis flere jeg ikke kommer på i slengen liker jeg veldig godt. Men det jeg spiser mest av er vel vannmelon, jordbær, druer og banan. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Verdens beste frukt: Mango, helst fra Elfenbeinskysten. Ellers går det vel i ananas, jordbær, banan, norske epler om høsten (summerred), druer, plommer, en nektarin i ny og ne og masse appelsiner når de er gode, spesielt rundt jul. Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fersken Mango Jordbær Vannmelon Plommer Klementiner Moreller Fersken, vannmelon og mango er et must når man er i sydligere strøk, kan ikke sammenlignes med det man får kjøpt i norge. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg liker ikke en eneste frukt, ei heller grønnsaker eller bær :/ Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 OP har fasitten. Videre posting er meningsløst. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lime eller sitron. Elsker sitrusfrukter. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 MANGO!!! Ellers er jordbær, vannmelon, vanlig melon og appelsin godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå