heiawfstyle Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Portugisisk norsk litt engelsk kom på t Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Norsk. Persisk. Engelsk. Lenke til kommentar
Airal Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Norsk, Engelsk, Indonesisk og litt tysk . Basically det eneste som jeg er stolt over på CVen Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Norsk, Engelsk, Tysk og Spansk her Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Norsk, engelsk og spansk, tihi ^-^ Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Engelsk er morsmålet mitt. Jeg kan lese og skrive norsk uten for mye vanskelighet men det er ikke lett å høre. Jeg forstår litt tysk og italiensk.Which english speaking country do you hail from? Can you speak redneck or pidgin English ? I is from dat der yonder hillbilly country with slim pickins and outstanding barbecue folks calls North Carolina ! Lenke til kommentar
stifa Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Morsmålet mitt er norsk, selv om det kanskje ikke ser sånn ut. Har studert i Storbritannia og har dermed skrevet veldig lite formelt norsk de siste tre åra. Snakker høvelig greit engelsk og tysk, og for øyeblikket driver å lærer meg japansk og spansk. Så om et par år kan jeg kanskje (!) skryte på meg å kunne snakke fem språk flytende. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Norsk, engelsk, spansk, islandsk og litt skotsk gælisk. Driver og studerer det siste nå. Lenke til kommentar
Gracko Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Norsk og engelsk flytende, greit nok japansk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå