rasev Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hjelp! Hvis du kan hjelpe fikse en ArchiCAD-fil for meg får du 5000 kr i dusør. Jeg holder på med et skoleprosjekt som var nesten ferdig. Pga en ufrivillig shut-down ble filen som hele prosjektet lagret I “demaged”. Alt var lagret der, men det virker som om programmet ikke får tilgang til datene. Oppgaven skal leveres onsdag 4. juni 2009. Filen ligger her: http://home.online.no/~trondsev/aldei/Planfrisor.pln Ta kontakt ved spørsmål etc. ! Ingrid Severinsen Tlf 0047-90850926 [email protected] Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er det noen 3d fil av noe slag ? jeg kan kanksje prøve og fikse den , men hvilket program brukte du for og lage den i ? mvh bimme Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Prøv dette: http://archicad-talk.graphisoft.com/viewtopic.php?t=973 Google Endret 31. mai 2009 av data_jepp Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 I og med at det er ArchiCAD trådstartar formulerer seg rundt, i tillegg som han seier at det er ei ArchiCAD-fil, så vil eg tru han snakkar om ei fil han lagde i ArchiCAD... Forøvrig så kan ikkje eg hjelpe stort med sjølve problemet. Lykke til! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) nå har jeg snart programmet archicad . jeg skal se om jeg får til jeg skjønte ikke prog eller layers. bruk guiden til data _jepp Endret 31. mai 2009 av bimme432 Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Virker som jeg mangler noen av rådataene dine (diverse jpg bilder), eller skal disse være innesluttet i .pln filen? Tviler på at noen av disse fungerer hos deg?: http://home.broadpark.no/~torstoen/archi/PlanfrisorST.pln http://home.broadpark.no/~torstoen/archi/PlanfrisorLB.pln Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Du bør gjøre som data_jepp og heller sjekke support hos produsenten. Hvis du har autosave aktivert vil det ligge eldre kopier i C:\Documents and Settings\{ditt brukernavn}\Graphisoft\ArchiCAD AutoSave Folder 1...2...3 osv. Hvis de ligger der, merk alle sammen og copy&paste de til et sikkert sted og prøv å åpne dem en etter en. Endret 31. mai 2009 av hishadow Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg vet ikke hvor lang du har kommet med å finne løsningen, men du har lite tid på deg. Det er kun deg som kan finne løsning på det, tror jeg., og det på grunn: -file som du har til nedlastning er på 2,68MB. Virkelig data i den er ikke mer enn 0,2MB (neste ingeting) Det er ikke mer data å finne i den, og det er ikke rart at hoved programmet reargerer. Som sagt er ikke korrupte data å finne i den, de er IKKE der å finne at all. Så å reparere filen du har vedlagt er umulig, slik jeg ser det, har ikke dog hoved programmet (archicad som du bruker) Du må i det minste undersøke, før du kanskje må lage alt på nytt: -TEMP foldere i maskinen. Utføre Søk med criteria på dem, bassert på file informasjon du har, vedrørende capacitet, endrings dato, osv. File name er ikke nødvendighvis som frisør????? -avhenging av hvilket OS du bruker, se etter "eldre versjoner". Shadowcopy i Vista, burde ha lagret slike copier. -se manuelt i restore points folder, om du finner noe relevant. -data i filen, henviser til user\ingrid\skole selvavgt prosjekt (det samme gjelder for alle elementer\objekter (frisørmøbler{brud,hår,pompadour. osv): jeg vet ikke hvordan eller fra hvor du har arbeidet med den, men se etter noe relevanse i det. Og ikke minst. Bruke et recovery programm for slettet, formatert filer, å søke på temp foldere og. #Hviss du ikke finner noe, så kan du bruke din backup for prosjektet.(eller ikke? )# Lykke til med å finne den. Du har ikke mye tid igjen om du skulle arbeide med den på nytt, men det kan gå. Alt går hvis man vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå