steff1232145 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hei for noen dager siden leste jeg om en som hadde en yamaha dtr og greide å få den opp i 60 (originalt)! Han mente at det kom an på hvordan man kjørte mopeden inn. Han sitt forslag var å kjøre ganske sakte og forsiktig i starten også gi på på slutten. så her er spørsmålet er det en spesiel måte man skal kjøre dem inn eller er dette bare kødd? har ikke så god peiling Lenke til kommentar
achmed123 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 heeh, har hørt de der historiene der før, har ikkje troen på det. trimm sykkelen istedet... =P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Viktigste er at motoren er varm før du gir bånn gass;) Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Okei . Hørtes ikke helt sant ut nei. Takk for svar Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 hør med forhandler om innkjøring de vet det. kanskje det står noe i instruksjonsboka og. det blir sagt mye rart om innkjøring noen sier du skal kjøre den inn hardt fra første stund osv for da blir den kjappere ol. rådet mitt er å ta det rolig og varme den godt før du begynner å kjøre. pass på at den ikke sliter opp baker ol. IKKE ha med deg passasjerer. ta det rolig Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 kjør ROLIG i begynnelsen. Ikkje dra den ut på turtall. Gjør du dette risikerer du å skjære den... etter rundt 250 km kan du begynne å kjørel litt meir variert. Kjør den litt på høyt turtall og litt på lavt. Men hør med forhandler, han har best peiling Og det er samme kordan den går orginalt det første du bør gjøre når den er kjørt inn, er å hive på effektanlegg ^^ Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 hehe ja skal ta av plomba og turtallsperra først ivetfall Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hehe ja skal ta av plomba og turtallsperra først ivetfall eg ville heller bare investert direkte i eit effektannlegg. Då har du orginalanlegget liggende vist det plutselig skulle bli behov for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå