Gå til innhold

i360 hodetelefoner. Tidenes oppfinnelse ?

Anbefalte innlegg

Jeg la inn en kommentar om disse men den druknet på side 41 i en annen tråd og det fortjener den ikke...

Denne posten gjelder ikke hjemmelyd, men som Ipod Nano bruker har jeg prøvd mange varianter både for å bare sitte i ro og ha god lyd og ikke minst noe som fungerer når jeg er i aktivitet. Jeg har akkurat fått min i360 music infused apperal i posten fra USA. Dette er det mest geniale jeg noensinne har hatt ! Dette er rett og slett et pannebånd med innkapslede høytalere og med en egen lomme til nanoen. Alt er samlet i hodebåndet slik at jeg ikke får noen forstyrrende ledninger i veien når jeg trener, helt fantastisk ! Lyden er rå, mye bedre enn det jeg har vært vant med og en fin bass som virkelig gjør dette til en ny opplevelse.

Jeg finner ikke produktet i Norge, men det kommer sikkert.

Se filmen hos Youtube

Og nettbutikken i USA her: http://www.ithreesixty.com/

post-193724-1243752851_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppfinnelse? Dette har blitt bedrevet av hodetelefonentusiaster i årevis. Selv lagde jeg noe lignende for et par år siden vha av en lue (10kr) og Koss KSC-75 (100kr) hodetelefoner. Tok 10 minutter å lage, og KSC-75 er knallbra til en slik pris.

Dessuten finnes det nå mange bra bluetooth-hodetelefoner som ikke trenger ledninger. Da er det bare å legge mp3-spilleren hvor du måtte ønske. (Belte, lomme, veske, sekk)

Her er et eksempel på hodetelefoner med innebygd mp3-spiller, som også utvikles stadig. Så jeg syns ikke akkurat at i360 er noen fantastisk oppfinnelse - heller en kommersiell utvikling av noe som allerede har eksistert lenge. Ergo, too little, too late. Men for all del, founderen tjener nok penger på produktet pga folks generelle uvitenhet av hva som virkelig finnes av valgmuligheter. Navnet "iThreeSixty" er jo i seg selv en salgsbombe. Men at dette i360 fortsatt er i salg om et par år? Neppe.

Dette derimot er en ny oppfinnelse, men hvor genial den er kan diskuteres...

Endret av alexpea22
Lenke til kommentar
Oppfinnelse? Dette har blitt bedrevet av hodetelefonentusiaster i årevis. Selv lagde jeg noe lignende for et par år siden vha av en lue (10kr) og Koss KSC-75 (100kr) hodetelefoner. Tok 10 minutter å lage, og KSC-75 er knallbra til en slik pris.

Dessuten finnes det nå mange bra bluetooth-hodetelefoner som ikke trenger ledninger. Da er det bare å legge mp3-spilleren hvor du måtte ønske. (Belte, lomme, veske, sekk)

Her er et eksempel på hodetelefoner med innebygd mp3-spiller, som også utvikles stadig. Så jeg syns ikke akkurat at i360 er noen fantastisk oppfinnelse - heller en kommersiell utvikling av noe som allerede har eksistert lenge. Ergo, too little, too late. Men for all del, founderen tjener nok penger på produktet pga folks generelle uvitenhet av hva som virkelig finnes av valgmuligheter. Navnet "iThreeSixty" er jo i seg selv en salgsbombe. Men at dette i360 fortsatt er i salg om et par år? Neppe.

Dette derimot er en ny oppfinnelse, men hvor genial den er kan diskuteres...

Du har gode poenger og sikkert rett i at den kan være ute av markedet om et par år. Men, jeg har fått min og liker den veldig godt, derfor annbefalte jeg den. Det jeg liker aller best med den er at jeg slipper å ha øreplugger, noe jeg slett ikke liker å bruke når jeg trener, men det er jo en smakssak.

Ellers vil jeg takke for et godt innspill, det var spennende å se linkene du hadde funnet frem !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...