€uropa Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eg ønskjer ikkje ein liten jævel som flyr rundt i huset og øydelegg og vekker meg klokka seks om morgonen, og skal ha meg til å køyre han over alt og får 2,7 i snitt på ungdomsskulen. Eg har nok familie og veit kor ille det er å ha små barn i huset. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor svarer du her da? Spørsmålet var hvor mange barn du ønsker... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eg fekk vel frem at eg vil ha null barn. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Gutt her. minst 5 barn kjønn spiller ingen rolle. Endret 14. juni 2009 av AK-74 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 1 eller kanskje 2. Ihvertfall ikke noe mer enn 3, men tror nok ikke det blir så mange. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hm, en av hvert kjønn kanskje, så blir det litt balanse i hjemmet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) 2 gutter og 2 jenter der ei jente er eldst, gutt nest eldst, jente nest yngst og en gutt som er den yngste. Minst to skal drive med sport og de resterende skal bli advokater/hjernekirurger. skjer det? Nei Endret 21. juni 2009 av Sattern Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er vansklig å planleggje. Det er 1/16 stor moglegheit for at dei kjem i den rekkefylgjen og mykje mindre sjanse for at dei vel dei yrka, viss ikkje du presser dei veldig. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) ønsker: 4 takler: 2 :!: Uten familie/avlastning i nærheten. Endret 22. juni 2009 av Erigon Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Den ene jeg har hatt i snart 3 år holder lenge for meg... Dama ønsker seg 3 da, men det er uaktuelt for min del Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg vil ha to barn De skal være tett opp under hverandre, gjerne tvillinger! Ideelt sett en jente og en gutt, der jenten er eldst. Bør heller ikke skje før jeg er i 30årene. Får se hva tiden bringer! Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ønsker meg vel helst 2. Først en gutt, så ei jente. Syns alle jenter burde ha en storebror som kan passe på dem Men, ender sikkert opp med 2 jenter som bare krangler og syter og maser etter peng Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Så mange som overhodet mulig. Førstemann må være hankjønn, resten kan gjerne være jenter for min del (selv om kostnadene til vollgrav, høye tårn, og landminer kan bli høye i lengden). PS: Får man 2 barn øker man ikke folketallet, man senker det. ;-) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Koss kjem du fram til det? Ein må ha meir enn to barn for at folketalet skal øke i lengden, men ein senker ikkje folketalet ved å setje to barn til verden. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Helt greit at noen tenker på folketallet, men personlig er det ikke akkurat det jeg har ført i tankene når jeg eventuelt får meg noen barn. Antagelig blir det ett eller to. Om andre ser på meg som en sinke folketallsmessig sett får så være, ønsker jeg ikke flere barn, så gjør jeg det bare ikke. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Koss kjem du fram til det? Ein må ha meir enn to barn for at folketalet skal øke i lengden, men ein senker ikkje folketalet ved å setje to barn til verden. Nei. For å opprettholde folketallet må hver kvinne føde 2,1 barn. Du må tenke på at de som ikke føder også er en del av befolkningen -- homofile, sterile, personer som ikke ønsker barn... Hvis hver kvinne føder to komma null barn synker folketallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå