Sportygirl Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hvor mange barn ønsker dere? Jeg har 2 barn, men ønsker meg 1 til. Leste på en meningsmåling på nett, at de fleste kvinner ønsker 3 barn, og de fleste menn ønsker 2 barn. Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hvor mange barn ønsker dere? Jeg har 2 barn, men ønsker meg 1 til. Leste på en meningsmåling på nett, at de fleste kvinner ønsker 3 barn, og de fleste menn ønsker 2 barn. Jeg er kvinne selv, og jeg tror det holder med 2 når en gang jeg skal starte på med den prosessen i livet Maks 3.. Synes 4 blir alt for mye, tenker ang biler og sånt Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Minst et av hvert kjønn Er enebarn selv, og vil at mine barn skal ha minst ett søsken. Min kjære vil ha 2 Endret 31. mai 2009 av Ilia Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis jeg skal ha barn, så vil jeg gjerne ha to. Kjønn spiller ingen rolle. Føler også det er litt viktig å ha et søsken, både når man er barn og når man blir eldre og f. eks foreldrene dør. Selv er jeg hvertfall veldig glad for å ha en bror Så har jeg også lyst til at det ikke skal være mer enn 5 års forskjell på dem, om det er mulig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg ble pappa i april, og om noen spør meg NÅ, så er svaret ETT barn Spør meg igjen om litt over ett år, så er jeg nok tilbake til min tidligere innstilling om 2-3 stykker Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg ønsker meg veldig gjerne 4 eller 5 Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skal bli pappa til den første i desember. Klarer meg fint med ett barn, men tror ikke det gjør noe med to. Tre blir for mye. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har tenkt på noe rundt 14, kan jo hove inn grovt på barnebidrag og i tillegg bli rikskjendis. Men fra spøk til revolver så tror jeg 2 er et passe antall. Holder folketallet oppe og øker sjansene for at man får det kjønnet man ønsker. Forøvrig skal begge spille fotball, uansett kjønn. Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har 1 barn, har ikke lyst på flere nå, det er hovedsaklig pga det ble slutt mellom meg og mamman, det frister ikke å oppleve det igjen. Nå er jo mitt barn fremdeles i barenhagen så mulig man forandrer mening når barnet blir eldre, men akkurat nå er 1 nok. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ønsker meg gjerne 4 eller 5 barn Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har ikke planer om å få barn Men vet jo aldri hva som skjer i de nermeste årene, men har ingen planer for det nå iallefall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vanskeleg å vite før ein har fått nokre, men 2 eller 3. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 2 eller 3 tenker jeg, men det er vanskelig å forutse... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har egentlig ikke tenkt på det, og har vel egentlig ikke lyst på barn nå. Men 2 kanskje? Eller, to storesøstre tvillinger og en yngre lillebror, det hadde vært perfekt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Tre barn. To jenter og en liten søt guttunge som skal komme til sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå