Sportygirl Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er det høflig å si til noen rett etter å hatt sex, at jeg ønsker ikke å høre et pip fra deg igjen? Hva ville dere følt hvis dere ble behandlet slik? Hva ville dere tenkt om vedkommende som behandlet dere slik? Er dette en normal og riktig handling? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ganske vanlig å ha en slik tankegang under one night stands, selv om man ikke sier sånt direkte er det ofte en inneforstått avtale mellom to parter det der. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Don't call me I'll call you... Er nok som Blåbær sier ja. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hadde blitt skuffa hadde eg hørt det rett etterpå vil liksom ikke bli kasta ut av senga heller:P Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det snakk om han samme typen som du har torturert i lengre tid, Sportygirl? Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Kommer vel helt an på situatsjonen, men i de fleste tilfeller sier man det vel heller på en mer diskret måte, enn å bokstavelig talt kaste vedkommende ut. Er det høflig å si til noen rett etter å hatt sex, at jeg ønsker ikke å høre et pip fra deg igjen? Hva ville dere følt hvis dere ble behandlet slik? Hva ville dere tenkt om vedkommende som behandlet dere slik? Er dette en normal og riktig handling? I dette tilfellet skal iallefall jeg rapportere dette innlegget som spam, da TS har tatt dette opp gjentatte ganger i flerfoldige tråder. Edit: quotet feil person. Endret 1. juni 2009 av Lundefugl Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Helt OK på et one night stand. Men det er forskjell på å si; dette var et morsomt engangstilfelle, og kom deg ut ASAP. Endret 1. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jøss, er du tilbake nå ja. Det er nok normalt når han har brukt deg igjen da. Trodde du hadde forstått hvordan han var jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg