phex Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Hei, Jeg driver å gjør noen endringer på en gratis template til den nye, lille bedriftssiden min. Før jeg gjorde endringene validerte siden på W3C, men nå får jeg et par feil: Errors found while checking this document as XHTML 1.0 Transitional Noen som kan hjelpe meg å luke ut disse? Har litt problemer med det selv. Lurer også på to ting til: 1) Hvordan får man slike søkebokser som ofte følger med templates til å fungere? 2) Jeg har et lite problem med mellomrom på nettsiden. Vennligst se illustrasjon her: Noen som vet hvordan jeg kan få riktig størrelste på mellomrommet? Nettsiden min ligger forøvrig her: http://www.folium.pt/nova/ Takk så mye! Endret 1. juni 2009 av phex Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er vel fordi du har <ul> inni en allerede åpnet <ul>? Lenke til kommentar
phex Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Det er vel fordi du har <ul> inni en allerede åpnet <ul>? Takk. Jeg har fått ordnet det nå. Noen som kan hjelpe meg med de to andre spørsmålene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå